December 22, 2000
Beroende lite vad för sjukdomar du behöver hjälp så finns det en rad olika hemsidor.
Är det psykiska sjukdomar du syftar på så finns det väldigt många föreningar som har hemsidor och forum där de talar om sina sjukdomstillstånd. T.ex Ångestsyndroms "officiella", eller mest kända, hemsida. Finns även liknande sidor med andra tillstånd. Du finner nog länkar där tror jag.
För somatiska sjukdomar, kroppsliga, känner jag inte till några forum direkt men dock ett par andra sidor som är mycket bra. Infomedica är en sida med mycket information och en hel del hjälp man kan få. Även Vårdguiden har bra information.
Pfizer kan även sitta och ruva på bra information.
Finns precis hur många hemsidor som helst, tyvärr kan jag inte komma på några på rak arm med ett forum därtill. Men den som söker han finner 😉
Lycka till!
December 22, 2000
Oj, det låter lite speciellt, kan nog hända att de sidorna är för "enkla" trots allt ändå.
Men ingenting är väl omöjligt att hitta. Alla stora sjukhus har sina egna sidor där de skriver en hel del. Typ söder sjukhuset, sahlgrenska, S.t Görans sjukhus, Lunds universitets sjukhus, Malmös univers. sjukhus, Uppsala univers. sjukhus 🙂
Sök på sjukhusnamnet på google bara så lär det ligga överst 🙂
2 Guest(s)