January 14, 2002
Uno! wrote: [quote=Marron][quote=Uno!]Hm är uppe i 3000 klick på det där eluttaget med myntet nu, vad gör jag för fel?
Markera myntet, om du hittat det, och klicka på skruvarna.
Trodde något mer skulle hända eftersom någon tipsade om det i samband med garderoben
EDIT: SPAM! "Use the burning straw with.."?? WHAT
Och sen var det det där skrinet, har alla fått upp det genom att måfåklicka eller finns det något riktigt sätt? sen är det den understa lådan i garderoben sen borde jag vara klar tycker jag
Har man sett fifth element så vet man nog ganska exakt vad man ska göra med skrinet
June 20, 2002
Uno! wrote: [quote=Marron][quote=Uno!]Hm är uppe i 3000 klick på det där eluttaget med myntet nu, vad gör jag för fel?
Markera myntet, om du hittat det, och klicka på skruvarna.
Trodde något mer skulle hända eftersom någon tipsade om det i samband med garderoben
EDIT: SPAM! "Use the burning straw with.."?? WHAT
Och sen var det det där skrinet, har alla fått upp det genom att måfåklicka eller finns det något riktigt sätt? sen är det den understa lådan i garderoben sen borde jag vara klar tycker jag
Det är de fyra elementen. Luft fixar man genom att klicka på den blåa ett par gånger. Resten av facken behöver du saker till.
Ett tips. Galgen går att plocka bort från TV:n igen. Med rätt verktyg kanske man skulle kunna böja ut galgen till något långt och trevligt som det går att nå saker med. 😉
Det man når kan man leka runt en del med sedan.
February 10, 2005
February 10, 2005
February 10, 2005
2 Guest(s)