June 5, 2004
Uno! wrote: [quote=azN-]men vafan, hur får man upp nerde lådan i garderoben?
jag har fått upp skrinet osv o hittar massa olika mynt,men hur gör man nu?
Du ska leta upp ett mynt och öppna med det 😉
har testat med alla mynten i skrinet på typ alla olika sätt...
EDIT: fixade det nu, men nu måsteju nyckeln torka...
EDIT2: fixade det nu, blev lite besviken på att man inte fick reda på allt i slutet...
May 1, 2003
azN- wrote: [quote=Uno!][quote=azN-]men vafan, hur får man upp nerde lådan i garderoben?
jag har fått upp skrinet osv o hittar massa olika mynt,men hur gör man nu?
Du ska leta upp ett mynt och öppna med det 😉
har testat med alla mynten i skrinet på typ alla olika sätt...
EDIT: fixade det nu, men nu måsteju nyckeln torka...
EDIT2: fixade det nu, blev lite besviken på att man inte fick reda på allt i slutet...
Hur gjorde du, måste få klart skiten nu...
Har öppnat skrinet, men det står att jag inte kan ta upp några mynt för att jag redan har ett?
Hur formar man mynt till nykeln?
July 4, 2003
Quarzi wrote: [quote=GatriC]Jag har låst upp lådan och fixat ett mynt till formen av nyckeln till den sista lådan i garderoben.
Hur får jag myntet att stelna nu då? 😕
Med något varmt.
Kan du utveckla lite? 🙂
Har försökt med göra eld och combina med massor av saker, men lyckas inte 🙁
June 5, 2004
GatriC wrote: [quote=Quarzi][quote=GatriC]Jag har låst upp lådan och fixat ett mynt till formen av nyckeln till den sista lådan i garderoben.
Med något varmt.
Kan du utveckla lite? 🙂
el kan göra saker varmt också...
dree wrote: Nu står det stilla efter jag har öppnat skrinet. Kan ju ta några mynt eftersom jag redan har ett står det.
Lägg under mynten du inte vill använda vid dörrspringan då
August 7, 2001
azN- wrote: [quote=GatriC][quote=Quarzi][quote=GatriC]Jag har låst upp lådan och fixat ett mynt till formen av nyckeln till den sista lådan i garderoben.
Med något varmt.
Kan du utveckla lite? 🙂
el kan göra saker varmt också...
dree wrote: Nu står det stilla efter jag har öppnat skrinet. Kan ju ta några mynt eftersom jag redan har ett står det.
Lägg under mynten du inte vill använda vid dörrspringan då
Aha! :bgrin:
August 4, 2005
Är det skruven som ligger under TVn man ska använda till telefonsladden? Jag kan iallafall inte få in den där. Står bara "You can't do that"
Blir tokig snart
*Klister klister* Hur får man kvasten?
Nu är låssmeden här. Vad ska man göra med tången? Hur får man vatten från krukan? Vad är det mer man behöver?
Har fått tag i kvasten nu iaf. Vad ska man med den till?
Såja. Har fyllt det andra elementet med vatten nu. Har blåa och vita upplåst. Dom andra, hur får man upp dom?
Fixade elden. Sista? 😀
Hur får man upp jorden bakom garderoben?
Guess what? Fixade upp skrinet nu. En massa mynt däri. Vilket ska man använda till eluttaget?
Hehe. Har fixat myntet till en nyckel nu men det är för mjuk för att kunna använda. Hur gör jag den hård? Varken oljan eller vattnet verkar funka.
UTE!!!! Äntligen :eye:
May 11, 2002
1 Guest(s)