July 11, 2002
nÄn som kan rekomendera ett par bra raggningstips?
typ det finns en speciell flicka pÄ min skola som jag gillar, men jag Àr lite blyg och vÄgar aldrig "lÀgga in stöten" , vad ska man göra sÄ att hon "förstÄr" att jag gillar henne.
Jag kÀnner vÀldigt bra sedan 3-4 Är tillbaka (i skolan), typ ska man vÄga o bjuda ut henne pÄ en fika eller nÄtt :bgrin:
May 7, 2001
Smirnoff wrote: nÄn som kan rekomendera ett par bra raggningstips?
typ det finns en speciell flicka pÄ min skola som jag gillar, men jag Àr lite blyg och vÄgar aldrig "lÀgga in stöten" , vad ska man göra sÄ att hon "förstÄr" att jag gillar henne.
Jag kÀnner vÀldigt bra sedan 3-4 tillbaka, typ ska man vÄga o bjuda ut henne pÄ en fika eller nÄtt? :bgrin:
AssÄ, om du kÀnner henne hyfsat bra sÄ Àr det vÀll en skyst grej att gÄ pÄ nÄtt café efter skolan/jobbet eller nÄgot. Eller hör om ni ska hitta pÄ nÄtt en dag. Dra pÄ bio eller nÄtt. LÄt det lixom "vÀxa" fram. Det finns inga nyckel-fraser som gör att man fÄr vilken brud som helst...
Lycka till!! lÄt oss vet hur det gÄr!
P.S. Vet inte hur gammal du Ă€r, men av erfarenhet Ă€r sprit och Ă„ter sprit ett förbannat bra och beprövat sĂ€tt. Det funkar faktiskt bra kan jag lova, Ă€r dock kanske inget vidare om du siktar pĂ„ ett lĂ€ngre förhĂ„llande Ă€n en natt, kanske.... đ
July 11, 2002
16 bast Àr man sÄ spriten fÄr vÀnta (trotts mina ryska sprit rötter :-?),
kÀnns ganska konstigt bara o sÀga: -Ja hej, jag fick över 2 biobiljetter pÄ nÄgot konstigt sÀtt sÄ jag undrar om du vill hÀnga med mig pÄ bio.
Vad har tjejer egentligen för intressen? jag Àr skit dÄlig pÄ sÄnt.
Ponnys,Barbies ?? har tjejer nÄgot gemensamt intresser överhuvudtaget?
May 7, 2001
NÀ det dÀr med att "tjejer Àr" Àr bara bullshit. Dom Àr lik olika som du o jag Ä alla andra. hehe det e ingen annan art. à men sÀg till henne att "fan, vi har inte gjort nÄtt pÄ lÀnge. Vore det inte dax att vi trÀffades nÄngÄng bara du Ä ja Ä snacka lite skit? Dra pÄ bio Ä lite kÀk efter, en helkvÀll! Det hade la vart sköjj?" Var dig sjÀlv sÄ gÄr det bara fint.
June 18, 2001
Precis. Eftersom ni kÀnner varann bra, som du sÀger, sÄ Àr det bara naturligt att göra nÄgonting sÄdant som kompisar. Sedan nÀr du vÀl har henne i ditt nÀt och har börjat umgÄs mer privat med henne kan du ge henne lite dubbeltydiga vinkar. Se bara till att förhÄllandet inte stagnerar.
February 1, 2002
Hur vÀl kÀnner du henne?
1. Pratar med henne nÄn gÄng i veckan
2. Pratar med henne nÄn gÄng varje dag
3. Sitter o pratar hela tiden pÄ skolan
4. Sitter o pratar hela tiden pÄ skolan OCH pÄ telefon efterÄt!
NÀr steg 2 lutar mot steg 3 sÄ skulle jag tÀnka mig att hon skulle tycka det vore trevligt o bli utbjuden pÄ fika, sÄdÀr till o börja med bara..
NĂ€sta gĂ„ng kanske hon hinner före o frĂ„ga annars kan du ta bion eller bowlingen, huvudsaken att ni har kul đ
Funkade för mig iaf đ
Lycka till..!
June 30, 2001
Kame_boy wrote: "FÄr jag lÄna ditt hÄl?"
finns vÀl typ 10% chans att hon svarar ja
SÄg nÄt program om detta pÄ svt. En tjej och en kille gick ut och frÄgade slumpvis utvalt folk om de ville ha sex. Alla killar svarade ja nÀr tjejen frÄgade, men ingen svarade ja nÀr killen frÄgade.
December 22, 2000
"Tror du pÄ kÀrlek vid första ögonkastet eller ska jag gÄ förbi igen?"
"Tjena, ska vi hem till mig och kn***a och kÀka glass? (nej) Inte? VadÄ, gillar du inte glass?"
"Snygg tröja, sÄn har min farmor oxÄ"
"Har inte du frusit inatt? För i mina drömmar har du sprungit naken hela tiden"
"Din mamma mÄste vara en mÀstertjuv som har lyckats fÄ tag i alla dom finaste stjÀrnorna och satt dom i dina ögon"
Drar nĂ„n av dom för tjejen, gĂ€rna den nĂ€st översta.. đ
September 13, 2002
anvÀnde pÄ krogen förra helgen..
fruntimmer stÄr Ä dansar Ä grejjar Ä tittar pÄ mitt rosa hÄr, ja glider fram lite nördigt och klÀcker: kan du inte utföra den dansen naken hemma hos mig?"
hon: "hmm.. mjaaa, kanske"
hon drar med mig till baren, jag fixar lite dricka, sen sket det sig pga ng annat...
men men.,. ja e ingen klippa pÄ det dÀr muuahahhaaaa
June 3, 2001
heimdal wrote: anvÀnde pÄ krogen förra helgen..
fruntimmer stÄr Ä dansar Ä grejjar Ä tittar pÄ mitt rosa hÄr, ja glider fram lite nördigt och klÀcker: kan du inte utföra den dansen naken hemma hos mig?"
hon: "hmm.. mjaaa, kanske"
hon drar med mig till baren, jag fixar lite dricka, sen sket det sig pga ng annat...
Hon hade flickvĂ€n.. đ
3 Guest(s)