Sjysta raggningstips ?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sjysta raggningstips ?
Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
sp_UserOfflineSmall Offline
284236
March 7, 2003 - 6:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjejer e elaka.. pÄ sitt sÀtt.. cry

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
284242
March 7, 2003 - 6:48 pm
sp_Permalink sp_Print

synd bara att tjejer e sÄ lÀckra för det mesta.. men jag har funnit att ju "fulare" dest mer perversa e dom.. passar mig utmÀrkt, för jag e inte den som e den

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
284247
March 7, 2003 - 6:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Lol @ heimdal
laugh :bgrin: laugh

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
284250
March 7, 2003 - 6:56 pm
sp_Permalink sp_Print

men det e ju det som finns innuti man vill Ät eller hur.. det e som med julklappar... man sliter av och slÀnger pappret, sedan Àngnar man all ppmÀrksamhet Ät innehÄllet

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
284416
March 7, 2003 - 11:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Sedan kan man ju sÀtta en papperspÄse över deras huvud och tejpa fast en porrtidning pÄ ryggen pÄ dom.. SÄ slipper man se dom om ni förstÄr vad jag menar :P... Om ni inte förstÄr.. hmm.. Har alldrig hÀnt faktiskt..

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
284430
March 7, 2003 - 11:33 pm
sp_Permalink sp_Print

jag gorde en trÄd för nÄtt Är sedan om just detta, sökte pÄ raggning och repliker och kammade noll.
mÄste ha varit pÄ swec :arg:
synd för jag hadde bra repliker som kan tolkas som en rolig komplimang utan att hamna i en dum sits.

googla lite sÄ finns det nog en hel del.

[Iceboy]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1035
284497
March 8, 2003 - 2:50 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Sedan kan man ju sÀtta en papperspÄse över deras huvud och tejpa fast en porrtidning pÄ ryggen pÄ dom.. SÄ slipper man se dom om ni förstÄr vad jag menar :P... Om ni inte förstÄr.. hmm.. Har alldrig hÀnt faktiskt..

Nu snackar du Ă€kta kĂ€rlek hĂ€r 😀

Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
284520
March 8, 2003 - 5:20 am
sp_Permalink sp_Print

Smirnoff wrote: nÄn som kan rekomendera ett par bra raggningstips?
typ det finns en speciell flicka pÄ min skola som jag gillar, men jag Àr lite blyg och vÄgar aldrig "lÀgga in stöten" embarassed, vad ska man göra sÄ att hon "förstÄr" att jag gillar henne.
Jag kÀnner vÀldigt bra sedan 3-4 Är tillbaka (i skolan), typ ska man vÄga o bjuda ut henne pÄ en fika eller nÄtt :bgrin:

Sup dig full Ä gör entré. Det gillar dem! wink

Var nÀrgÄngen. (fast inte extremt nÀrgÄngen, funkar inte)

GL HF

Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
284521
March 8, 2003 - 5:29 am
sp_Permalink sp_Print

[Iceboy wrote: ] "Din mamma mÄste vara en mÀstertjuv som har lyckats fÄ tag i alla dom finaste stjÀrnorna och satt dom i dina ögon"

lol! jag har faktskt haft en fransk flicka jag! :bgrin: (french kissing 😀 )

men nÀr jag lÀste det dÀr blev jag pinsamt pÄminnd om nÀr jag försökte fÄ fram det pÄ franska, Ä hon kollade pÄ mig sÄ konstitg nÀr jag sagt halva meningen (trodde att jag sa att "din mamma Àr ju en tjuv!) sÄ det blev bara pannkaka av allt ihop hahaa.... ahur som helst, jag kan rekomendera fransyskor! Hon var helt wild....

x-per
Member
Medlem
Forum Posts: 3038
284592
March 8, 2003 - 11:54 am
sp_Permalink sp_Print
Otyg
Nu vet jag hur man gör inlÀgg!
Medlem
Forum Posts: 21
284765
March 8, 2003 - 5:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Brudar gillar snus, hĂ„rdrock och svettlukt. 😀
En riktig MAN med andra ord 😉

skÀmt o sido ...

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
284963
March 8, 2003 - 10:41 pm
sp_Permalink sp_Print

....

1. Kör inte en av dom klassiksa raggningsreplikerna.
2. Kör inte en raggningsreplik överhuvudtaget.
3. raggning Àr inte bra repliker, finns ju hundtricket, moppe/bil tricket, mm mm.
4. Var sjĂ€lvsĂ€ker, du Ă€ger allt och alla i rummet och det finns ingen som Ă€r bĂ€ttre Ă€n dig pĂ„ nĂ„got! Nu ska du ju inte sĂ€ga det, bara tĂ€nka sĂ„ för att fĂ„ dig sjĂ€lv mer sĂ€ker 😉
5. F E S T !! ! 16?? Ă€r det sjĂ€lv och har festat nĂ„gra Ă„r nu! skryt I N T E med att du kan dricka mest av alla, sĂ€g att du tar lite!! (dvs=du dricker itne sĂ„ mkt o Ă€r vĂ€ldigt gullig kille som hellre kommer vilja va med henne Ă€n o ut o supa, men om hon vill ut sĂ„ e du pĂ„ 😉 ).
6. Va inte som alla andra och var samma inför polarna som inför henne. Funkar aldrig annars.
7. Video kvÀll som andra sa förut...inte _bara_ du och hon, utan lite av hennes m8s och lite av dina... sen kan ni ju bli lite fÀrre nÀsta gÄng, osv osv..
8. Försök inte bli bara polare med henne utan att ragga, du vill inte fastna i kompis trÀsket. En gÄng bara kompis, alltid kompis.
9. Bli kompis med hennes polare.
10. Se till o hamna pÄ festerna hon e pÄ, efterfest finns alltid....;)
11. Om du dörnar henne pĂ„ fyllan och fortfarande vill ha henne, gp inte brara dagen efter.... O C H, ring först efterĂ„t du 😉
12. babes gillar grapps i grupp, fÄ nÄn av dina m8s o gilla nÄn av hennes, dÄ tÀnker dom "du e ju tesammans med hans polare och det blir ju perffa om..."
13. Att du har window mod och en p4 3,0 bryr hon sig inte om. Datorer bara jÀvlas med dig och du fÄr bara felmeddelanden...su spelar CS ibland (INGET ANNAT! hon vet att i princip alla killar lirar cs) och kollar mail och snackar med folk pÄ msn...en polare brukar fixa film Ät dig ocksÄ...annars ska du bara kunna ca dubbelt som hon om comps (om hon Àr en tjej som kan "normalt" mkt om datorer).
14. SÀg inte "porrfilm Àr Àckligt och modeller Àr _alldeles_ för smala.." formulera om det och erkÀnn att vissa modeller e snygga, alla killar sÀger porrfilm Àr Àckligt och modeller Àr _alldeles_ för smala.." till tjejer dom gillar, dom fattar att det Àr skitsnack...iaf du erkÀnner lite sÄ tror hon pÄ dig m,ed större sannolikhet...
15. var rolig. inga blondinskÀmt (dock i viss mÄn om hon Àr brunett lr dylikt...men, lagom!)
16. Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket! Akta dig för kompis trÀsket!
17. Bio Àr sÄ uppenbart, öppna inte med det! det kommer sen..
18. Inga killar vid 16 bjuder ut tjejer pÄ midda, gör det! imponerar som fan!
19. Laga sjÀlv har X3 effekt pÄ vissa brudar, M E N, avskrÀckande pÄ andra..dom kan tro du e fag. Beror pÄ hur mkt fjortis hon Àr!
20. Tjejer verkar gilla killar som sportar...jag gör itne det sjÀlv o har inte provat denna, men att kanske försöka komma i lite typ..."jogging" aktika klÀder kanske skulle funka....hmmm....sport kanske Àr synonymt med frÀscht för vissa bejbs?? vet inte...
21. Du och en polare har fest hos dig/han, bjud hon och nÄgra polare pÄ kÀk innan festen, (be mamma om hjÀlp...du fÄr sÀkert ha lite folk hemma om du sÀger du har babe pÄ g!, funkar alltid pÄ min mor iaf...:D pizza och tv iaf du Àr rÀdd för fag-stÀmpeln...(kalla det förfest med lite kÀk..) denna e M K T bra!

"gl hf"

BTW!

Mina förhÄllanden varar i genomsnitt en fest/ en helg...
har aldrig haft ett lĂ€ngre Ă€n lite mer Ă€n 4 mĂ„nader... sen dög man inte lĂ€ngre! 🙄
SÄ, mina tips bör tas med en nÀve salt!

vikket lÄngt inlÀgg det blev....jag har alldeles för mkt fritid...
hmm...skulle nog skaffa en flickvÀn...
🙄

Mind
Member
Medlem
284964
March 8, 2003 - 10:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Otyg wrote: Brudar gillar snus, hĂ„rdrock och svettlukt. 😀
En riktig MAN med andra ord 😉

skÀmt o sido ...

satte sig en punkar brud jÀmte mig pÄ bussterminalen, hon luktade svett... jag blev sÄ förvÄnad.
det Àr inte ofta brudar gör det "in public" altsÄ.

Otyg
Medlem
284965
March 8, 2003 - 10:45 pm
sp_Permalink sp_Print

vad hade du förvĂ€ntat dig av en punkare? dom Ă€r sĂ„dana 😼

Mind
Member
Medlem
284977
March 8, 2003 - 10:54 pm
sp_Permalink sp_Print

nae , inte dom jag trÀffat tidigare

jokkling
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 640
285017
March 8, 2003 - 11:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Otyg wrote: vad hade du förvĂ€ntat dig av en punkare? dom Ă€r sĂ„dana 😼

Det var ju förbannat jÀvla trÄkigt att det skulle komma nÄn jÀvla idiot Ä förstöra den hÀr trevliga trÄden nu dÄ! Har du inget bÀttre Àn att förnedra mÀnniskor du inte vet ett jÀvla skit om sÄ Àr du fan inte vÀlkomnad, iaf av mig, i NH's forum. Ta det jÀvligt lungt med att dra alla mÀnniskor av en viss typ över en kam.

Du har i övrigt jÀvligt fel vad gÀller punkers, tÀnker fan inte gÄ in pÄ det nu för du Àr inte vÀrd nÄn förklaring.

Otyg
Medlem
285018
March 8, 2003 - 11:30 pm
sp_Permalink sp_Print

tra la la ... sarkasm ... vet du vad det Àr?

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
285022
March 8, 2003 - 11:54 pm
sp_Permalink sp_Print

NÀ en replik som ALLTID ger en reaktion iaf Àr:

"Hej! Du ser ut som en padda - men jag gillar det!"

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
285034
March 9, 2003 - 12:26 am
sp_Permalink sp_Print

jokkling wrote: [quote=Otyg]vad hade du förvĂ€ntat dig av en punkare? dom Ă€r sĂ„dana 😼

Det var ju förbannat j**la trÄkigt att det skulle komma nÄn j**la idiot Ä förstöra den hÀr trevliga trÄden nu dÄ! Har du inget bÀttre Àn att förnedra mÀnniskor du inte vet ett j**la skit om sÄ Àr du fan inte vÀlkomnad, iaf av mig, i NH's forum. Ta det jÀvligt lungt med att dra alla mÀnniskor av en viss typ över en kam.

Du har i övrigt jÀvligt fel vad gÀller punkers, tÀnker fan inte gÄ in pÄ det nu för du Àr inte vÀrd nÄn förklaring.

Herre Gud.. StjĂ€lv tyckte jag att det var lite kul.. Aja, har du mens? 😛

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
285052
March 9, 2003 - 1:10 am
sp_Permalink sp_Print

jokking, om du sjÀlv Àr punkare sÄ har du just fÄtt punkare att se sÀmre ut i mina ögon med din post Àn vad mind och Otyg gjorde! :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 391
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL