December 15, 2003
Dels så tycker jag att det är hemskt att kasta ut barn som mår dåligt, dock så existerar inte det här problemet med "apatiska flyktingbarn" i andra länder i europa vilket får mig till att tvivla starkt på sanningshalten där. (Vill dock lägga in en brasklapp att jag tvivlar inte en sekund på att det finns sådana barn dock mängden av dem är ju direkt skumt.)
March 7, 2004
skinner wrote: [quote=ZIre]Jag såg/läste att det är omöjligt att fejka apati, man blir genomskådad 😛
Klinikchefen sade i uppdrag granskning att dom har sett "apatiska flyktingbarn" som har gått upp på natten och ätigt mat t.ex.
😛 var nån kille här i v-ås som skulle vara apatisk, men enligt opålitliga källor hade han setts spela boll på sin gård =D
December 29, 2003
Mja, sverige verkar ju ska bli nåt världsomfattande flyktingmottagningscenter för alla som bor i land med sämre levnadvillkor och vill komma till sverige, få feta bidrag och bo i nya fina hus som inte nån ursvensk har råd att bo eftersom man måste skatta bort hela lönen så invandrarna och "flyktingarna" kan få sina bidrag.....
Nog svårt att få jobb som det är så vi tar in hur mycket mer folk som helst....
January 28, 2003
April 14, 2002
Delph1 wrote: Ja. Om dom lyckas fejka sig in hit: kicka läkaren.
//Andreas
Då är det väl ganska klart att folk tycker såhär? Tror inte nån sitter här och ljuger för att verka tuff eller så. Därför är det lite fel tycker jag att kalla det typisk NH-tråd som om det skulle vara nått negativt. 😉
May 1, 2005
Nomic wrote: ------------- varning för speciell humor ------------
[quote=Black_light]NEJ! OCh varför i helsike kommer alla som flyr från mellanöstern till Sverige?
För att deras kusiner kusiners kusiner bor här och deras vänner och vänner och fastrar och farbröder.
Det är en ond cirkel .... OCh sen desto fler kusiner = desto fler av dom, för alla vet ju att dom förökar sig inom familjen med hjälp av kusiner
edit : så är det lätt att komma in här också.
------------- varning för speciell humor ------------
hehehe Gillar din humor Nomic:) , kanske för att vi e i samma ålder?:p
Nej, varför skulle dom det??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Black_light wrote: [quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
Kan se EN bra gerj med att de skulle få stanna. De kan göra jobb som ingen annan svensk vill göra. Typ tvätta utedass, bajamajjor, sälja dammsugare 😛 med mera...
Känner du till många apatiska flykting barn som jobbar med sådant??
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Black_light][quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
Kan se EN bra gerj med att de skulle få stanna. De kan göra jobb som ingen annan svensk vill göra. Typ tvätta utedass, bajamajjor, sälja dammsugare 😛 med mera...
😕
Nej, men när de väl blir vuxna så, då jäklar 😀
EDIT: hihi, får högre poäng än dig i 3DMark03 /05 :p Oklockat dessutom :gasp:
Black_light wrote: [quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
😕
:cy:
Jag hoppas du är full, så du har något att skylla på..
May 1, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
😕
Jag är inte full, helt nykter, hurså?
Black_light wrote: [quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
😕
No comments..
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd][quote=Black_light][quote=ilg@dd]Nej, varför skulle dom det??
😕
No comments..
Black_light har helt rätt! Typ lära dom skörda bomullsfälten, städa våra herrgårdar och bara se allmänt konstiga ut för oss riktiga människor! Det har funkat en gång förrut och det är dessutom billigare än svartjobbande polacker! :snurr:
Black_light, fortsätt tänka så och du kommer gå långt! 😎
4 Guest(s)