November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vart hon fick sin siffra ifrån har ja ingen aning om. Men tror den mer var menad som en "kommer inte på ordet för är för trött" """Synonym""". Men hon fick ta mycket mer än nog skit för det här utalandet än hon borde fått. Hon var/(är) nån högt uppsatt person som är inblandad i sånna här frågor, vem minns ja inte. (Se vilken bra källa jag är...)
Iaf, nä tror inte hon träffat alla barnen. Men å andra sidan men läkarna träffat barnen så behöver de inte ha träffat barnen. Och nä, vissa läkare i landet Sverige ger jag inte mycket tillit till. Sverige är ett handelsfattigt land med byrokratiska hängslen i topp. Leve byrokratin och jantelagen!// Icedor
Aye, men då är det ju helt åt skogen att skylla på invandrarna.
//Andreas
June 18, 2001
snyde wrote: [quote=Kame_boy]Tror verkligen inte att välfärdsamhället skulle åka åt helskotta. Men okay jag går med på att det vore klokt att bibehålla en viss balans och kanske inte dra hit 500.000 på en dag, för allas bästa dvs.
Men jag ser inget negativt med den mängd som tas in idag, och ännu fler skulle inte heller skada. Speciellt inte apatiska barn.Jag tror starkt på att solidaritet alltid lönar sig i slutändan.
Välfärdssamhället är på väg åt h*****e redan idag, vi behöver inte fler invandrare som kostar oss ännu mer pengar än vad de gör idag. Solidaritet, och i synnerhet internationell sådan, är djävulens påfund och leder inte till något annat än kostnader och åter kostnader som vi aldrig får något tillbaka för.
Du vet väl att tonåringar med solidariska och humanistiska ideal i vuxen ålder får bättre äktenskap, högre glädjetoppar och färre depressioner än ungdomar med materialistiska och egenfokuserade intressen?
Djävulskt!
February 12, 2002
Delph1 wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vart hon fick sin siffra ifrån har ja ingen aning om. Men tror den mer var menad som en "kommer inte på ordet för är för trött" """Synonym""". Men hon fick ta mycket mer än nog skit för det här utalandet än hon borde fått. Hon var/(är) nån högt uppsatt person som är inblandad i sånna här frågor, vem minns ja inte. (Se vilken bra källa jag är...)
Iaf, nä tror inte hon träffat alla barnen. Men å andra sidan men läkarna träffat barnen så behöver de inte ha träffat barnen. Och nä, vissa läkare i landet Sverige ger jag inte mycket tillit till. Sverige är ett handelsfattigt land med byrokratiska hängslen i topp. Leve byrokratin och jantelagen!// Icedor
//Andreas
Vem har sagt att ja skyller på invandrarna? Det är ju de som syns som problemet men vårt samhälle som borgat för att de velat å lyckats komma hit i första hand är de som bär ansvaret och vars fel det hela är.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Delph1][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vart hon fick sin siffra ifrån har ja ingen aning om. Men tror den mer var menad som en "kommer inte på ordet för är för trött" """Synonym""". Men hon fick ta mycket mer än nog skit för det här utalandet än hon borde fått. Hon var/(är) nån högt uppsatt person som är inblandad i sånna här frågor, vem minns ja inte. (Se vilken bra källa jag är...)
//Andreas
Vem har sagt att ja skyller på invandrarna? Det är ju de som syns som problemet men vårt samhälle som borgat för att de velat å lyckats komma hit i första hand är de som bär ansvaret och vars fel det hela är.
Har inte sagt att du gör det, men alla andra i stort sett i denna tråd gör det.
//Andreas
January 5, 2002
Jerry wrote: Du vet väl att tonåringar med solidariska och humanistiska ideal i vuxen ålder får bättre äktenskap, högre glädjetoppar och färre depressioner än ungdomar med materialistiska och egenfokuserade intressen?
Var det där ett dåligt skämt, eller var det ett faktiskt argument för solidaritet?
May 1, 2005
obelix wrote: [quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Kan inte du förklara hur man låtsas detta?
hur man lär sig att inte reagera på yttre stimuli.
Man ska inte vara kittlig, inte vara speciellt aktiv, och bara ligga helt stilla o glo på en punkt.
January 12, 2004
Black_light wrote: [quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Man ska inte vara kittlig, inte vara speciellt aktiv, och bara ligga helt stilla o glo på en punkt.
Och när dom tar fram en nål och sticker?
Och om dom observerar en person 24/7 i ett bra tag?
Prova att vara apatisk själva, se hur länge ni klarar av det.
July 14, 2004
obelix wrote: [quote=Black_light][quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Detta börjar bli löjligt Obelix... alltid ställa dig på de som utnyttjar dagens samhälles sida.... det är sorgligt, varför gör du det ens?
Dina argument är löjliga, jag säger dock inte att black_lights är bra heller... för han kommer inte med några.
Men snälla du, att dom HAR tagit folk för detta, genom observationer, är väl ÄNDÅ, lilla du, ett bevis på att det går att fejka.
Sorgligt.
May 1, 2005
obelix wrote: [quote=Black_light][quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Man får vara bra på att håla masken. Jag vet nu hur de klarar det! Barnen är superhemliga super-kids som tränats i att inte göra ett dugg under en jäkligt lång tid. Det inkluderar också att inte reagera när man blir stucken och att inte dricka och äte på väldigt länge. När dessa super-kids väl klarat "kontrollen", så blir de insläppta i sverige, transformerar sig till vuxna, och bedriver industrispionage och spionage på svenka militärbaser.
Så så är det!
July 14, 2004
Black_light wrote: [quote=obelix][quote=Black_light][quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Man får vara bra på att håla masken. Jag vet nu hur de klarar det! Barnen är superhemliga super-kids som tränats i att inte göra ett dugg under en jäkligt lång tid. Det inkluderar också att inte reagera när man blir stucken och att inte dricka och äte på väldigt länge. När dessa super-kids väl klarat "kontrollen", så blir de insläppta i sverige, transformerar sig till vuxna, och bedriver industrispionage och spionage på svenka militärbaser.
Så så är det!
Du lyckades just idiotförklara dig ännu en gång...
😕
May 1, 2005
Nomic wrote: [quote=Black_light][quote=obelix][quote=Black_light][quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Så så är det!
😕
Jag vet :bgrin: Kan någon som haft otrolig kolla på mig, länka till alla trådar där jag gjort bort mig? Pricka gärna in på rätt sida också
Black_light wrote: [quote=Nomic][quote=Black_light][quote=obelix][quote=Black_light][quote=obelix][quote=optimuz]Självklart inte, då kommer alla börja fake'a det!
Så så är det!
😕
Jag vet :bgrin: Kan någon som haft otrolig kolla på mig, länka till alla trådar där jag gjort bort mig? Pricka gärna in på rätt sida också
Enkelt: https://www.nordichardware.se/forum/search.php?mode=results
Sök efter författare:
"Black_light"
:)R
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
Nomic wrote: Detta börjar bli löjligt Obelix... alltid ställa dig på de som utnyttjar dagens samhälles sida.... det är sorgligt, varför gör du det ens?
Dina argument är löjliga, jag säger dock inte att black_lights är bra heller... för han kommer inte med några.
Men snälla du, att dom HAR tagit folk för detta, genom observationer, är väl ÄNDÅ, lilla du, ett bevis på att det går att fejka.
Sorgligt.
Löjligt och sorgligt?
Det är sådana som jag om månar och tar hand om sådana som du när du har skadat dig eller mår dåligt.
Det är sådana som jag som kommer att ta hand om dig när du blir gammal och hamnar på hemmet, då du behöver blöja för att inte söla ner dina byxor.
Jag ställer mig inte på dom som utnyttjar samhällets sida.
Jag skulle tro att jag är hårdare mot som än vad du någonsin kan vara.
Jag ställer mig bakom dom som behöver hjälp (sjuka, svaga och utsatta) och stöd i ett samhälle där det finns sådana som du som har dessa tankar om dom.
February 12, 2002
Nomic wrote: [quote=obelix]Och när dom tar fram en nål och sticker?
Detta börjar bli löjligt Obelix... alltid ställa dig på de som utnyttjar dagens samhälles sida.... det är sorgligt, varför gör du det ens?
Sorgligt.
Nomic, =DO
obelix, skulle vara intressant att få se några dokument från sådana där tester. :bgrin:
3 Guest(s)