November 29, 2003
^BeTa^ wrote:
Det fixar sig med cider/vin osv. 😉
Ah jo iofs, har varken cider eller vin hemma, men har Dooley, man kanske skulle tuta i henne "lite" sånt. Hehe nej men ser fram emot en seriös date.
Jo när jag är 34 och hon 30 är en annan sak.
Men just nu så känns det lite nära "barnarov".
July 14, 2003
om hon fyller 16 i år vilket jag antar att hon gör så "är" hon 16 (i mina ögon) vilket känns rätt lugnt då...visserligen så kanske inte jag jagar tjejer i den åldern och känner att max 3 år yngre är min gräns atm. men träffar jag en tjej som är 4 år yngre kanske jag ändrar mig det vet jag aldrig...jag tycker inte du ska skita i att träffa henne, funkar det inte så funkar det inte... inte värre än så
November 29, 2003
optimuz wrote: om hon fyller 16 år vilket jag antar att hon gör så "är" hon 16 (i mina ögon) vilket känns rätt lugnt då...visserligen så kanske inte jag jagar tjejer i den åldern och känner att max 3 år yngre är min gräns atm. men träffar jag en tjej som är 4 år yngre kanske jag ändrar mig det vet jag aldrig...jag tycker inte du ska skita i att träffa henne, funkar det inte så funkar det inte... inte värre än så
Så är det för mig också, brukar ha 17 som riktmärke.
Men aja man får väl testa lite lammkött, fungerar det inte så försökte jag iallafall.
July 14, 2003
alltså folk förändras rätt mycket när dom kommer in i gymnasiet vilket man gör i hennes fall...så jag skulle våga påstå att det är stor skillnad på att gå i högstadiet och gymnasiet... sen diffar det ju såklart på person till person men jämför en person i högstadiet och sen i gymnasiet 🙂
jag säger GO FOR IT 🙂 lite "fjortispussy" är inget man dör av 😛
November 29, 2003
optimuz wrote: alltså folk förändras rätt mycket när dom kommer in i gymnasiet vilket man gör i hennes fall...så jag skulle våga påstå att det är stor skillnad på att gå i högstadiet och gymnasiet... sen diffar det ju såklart på person till person men jämför en person i högstadiet och sen i gymnasiet 🙂
jag säger GO FOR IT 🙂 lite "fjortispussy" är inget man dör av 😛
Hehe det är sant. 😉
Ska bara brottas med min nervositet.
Jag skojjar inte när jag säger att jag kommer vara nervös till tusen.
November 29, 2003
Redfaction wrote:
Sälånge de är över 15 så är det ju lugnt och gillar ni varann så är det ju underbart.
Jo det är de vi ska undersöka om det är så.
Aja ska slafa nu och fundera vidare på hur man botar nervositet utan whiskey. Ingen höjjdare att komma fram och lukta whiskey.
September 5, 2001
Nej nej nej och åter nej. Varför gör du så mot dig själv? 15 åringar är jävligt jobbiga att ha o göra med i vanliga fall och nu ska du ha en 15 årig flickvän.
NEJ NEJ NEJ
Efter flera kompisar som blivit dumpade av kåta 15 åringar och hamnat i djup deprission avråder jag dig från att inleda något med ett såpass ungt kött, finns väl alternativ!
Så: förhelvete nej.
3 Guest(s)