September 12, 2001
hawkie wrote: Nej nej nej och Äter nej. Varför gör du sÄ mot dig sjÀlv? 15 Äringar Àr jÀvligt jobbiga att ha o göra med i vanliga fall och nu ska du ha en 15 Ärig flickvÀn.
NEJ NEJ NEJ
Efter flera kompisar som blivit dumpade av kÄta 15 Äringar och hamnat i djup deprission avrÄder jag dig frÄn att inleda nÄgot med ett sÄpass ungt kött, finns vÀl alternativ!
SÄ: förhelvete nej.
Tja...han mÄste lÀra sig av egna misstag.
Det Àr kontentan av det hela.
Förvisso kan det gÄ bra men oddsen Àr dÄliga dessvÀrre.
Ă
ldersskillnaden Àr inte sÄ farlig om det hade handlat om 20 vs 25.
September 5, 2001
skiroy wrote: [quote=hawkie]Nej nej nej och Äter nej. Varför gör du sÄ mot dig sjÀlv? 15 Äringar Àr jÀvligt jobbiga att ha o göra med i vanliga fall och nu ska du ha en 15 Ärig flickvÀn.
NEJ NEJ NEJ
Efter flera kompisar som blivit dumpade av kÄta 15 Äringar och hamnat i djup deprission avrÄder jag dig frÄn att inleda nÄgot med ett sÄpass ungt kött, finns vÀl alternativ!
Ă
Varför ta den svĂ„ra vĂ€gen, nĂ€r man kan ta den lĂ€tta đ
Har vĂ€l iof inte funnits sĂ„ mĂ„nga "Nej!!!!!!!! IGĂ
R GJORDE HON SLUT!#€!" trÄdar pÄ NH...
July 23, 2002
January 13, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Mean Machine]Nej, Gueno kommer ju aldrig sÄ lÄngt...;)
tur att detta inte Àr IRL, med tanke pÄ att alla mobbar honom... :D/ :blink: :D/
SÄ för att han berÀttar hur hopplös han Àr hÀr blir han inte mobbad pÄ "riktigt" ? Han Àr ju minst lika hopplös i mina ögon nu som om jag hade kÀnt killen IRL. :bgrin:
October 1, 2002
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
Tihi đ
Jag sÀger bara - ALDRIG mer dating med brudar som Àr under 17... :cy:
February 3, 2003
jag sĂ€ger: varför inte? erfarenhet Ă€r ju inget dĂ„ligt đ
Menar det kan ju vara skoj med lite erfarenhet innom dateing omrÄdet eller hur?
Och Ă€ven om det kanske gĂ„r kĂ€pp rĂ€tt sĂ„ helvete sĂ„ kanske det blir, trevligt? đ *host host*
(Men jag tror nog inte jag skulle göra det. Fast det fÄr vi vÀl se i framtiden)
May 10, 2005
whak wrote: [quote=asnan]5 Är yngre, hade varit för mig som att ragga pÄ en 10 Äring'
Vilket isintur hade varit ett toltalt fullkomligt omöjligt!
Hon Àr fyra Är yngre, hon Àr 15 men hon ska fylla 16.
Ptja men iafl hon ska fylla 16 Àr hon fortfarande född 1989 , alltsÄ samma Är som mig :).
Ta det jÀdrans lugnt, visar hon tecken pÄ att inte vilja, orka os.v
Drop it direkt đ
November 29, 2003
skiroy wrote: [quote=hawkie]Nej nej nej och Äter nej. Varför gör du sÄ mot dig sjÀlv? 15 Äringar Àr jÀvligt jobbiga att ha o göra med i vanliga fall och nu ska du ha en 15 Ärig flickvÀn.
NEJ NEJ NEJ
Ă
Kul att folk slutar lĂ€sa efte 15, alltsĂ„ hon ska bli 16 I Ă
R..
Dvs hon ska börja gymnasiet till hösten och kommer dÄ umgÄs med mycket mognare folk Àn vad majoriteten var pÄ högstadiet.
LorD_Kvadd
TÄls att tÀnka pÄ, men det var nÄgra bra ord pÄvÀgen.
Delph1
Eftesom du Àr en fin irc-vÀn sÄ lovar jag att dela med mig av hur det gick.
Json_81
Tackar, du har förstÄtt det hela.
January 21, 2004
MĂ€nniskor Ă€ndras, ni Ă€r bĂ„da rĂ€tt unga och det finns vĂ€l en ganska stor risk att det inte hĂ„ller lĂ€nge. men man mĂ„ste lĂ€ra av sina egna misstag och man kan ju ha kul under tiden đ kort sagt, sĂ„ lĂ€nge som du kĂ€nner att det Ă€r rĂ€tt och hon Ă€r med pĂ„ noterna tycker jag personligen att det Ă€r ok. var försiktig om varandra.
January 4, 2001
Fia.B wrote: MĂ€nniskor Ă€ndras, ni Ă€r bĂ„da rĂ€tt unga och det finns vĂ€l en ganska stor risk att det inte hĂ„ller lĂ€nge. men man mĂ„ste lĂ€ra av sina egna misstag och man kan ju ha kul under tiden đ kort sagt, sĂ„ lĂ€nge som du kĂ€nner att det Ă€r rĂ€tt och hon Ă€r med pĂ„ noterna tycker jag personligen att det Ă€r ok. var försiktig om varandra.
Yeah, denna tjejen kommer ju Àndras som fan de kommande Ären. Jag vet att jag inte Àr samma person nu som jag var nÀr jag var 16 iaf...
SÄ hade jag varit i dina skor hade jag inte trÀffat henne, eller nÄgon annan i hennes Älder. Men men, det Àr ju upp till dig.
November 29, 2003
Coore wrote: [quote=Fia.B]MĂ€nniskor Ă€ndras, ni Ă€r bĂ„da rĂ€tt unga och det finns vĂ€l en ganska stor risk att det inte hĂ„ller lĂ€nge. men man mĂ„ste lĂ€ra av sina egna misstag och man kan ju ha kul under tiden đ kort sagt, sĂ„ lĂ€nge som du kĂ€nner att det Ă€r rĂ€tt och hon Ă€r med pĂ„ noterna tycker jag personligen att det Ă€r ok. var försiktig om varandra.
Yeah, denna tjejen kommer ju Àndras som fan de kommande Ären. Jag vet att jag inte Àr samma person nu som jag var nÀr jag var 16 iaf...
SÄ hade jag varit i dina skor hade jag inte trÀffat henne, eller nÄgon annan i hennes Älder. Men men, det Àr ju upp till dig.
Hmm det Àr iofs sant, ska tÀnka över det hÀr.
4 Guest(s)