November 29, 2003
Pojo wrote: Använd skydd!
Nä inte är det så farligt, tycker i alla fall jag.
Men tänk på att vill du gå ut så slipper inte hon in till ställen som kräver lite ålder.
Jo det där med skydd har jag i bakhuvudet, har läskiga erfarenheter av sådant.
Jo det där med att gå ut är ju en hake, men finns säkert någon "universal lösning" för det också.
November 27, 2003
whak wrote: [quote=skinner]Go for it. Tycker båda att det känns bra så kör på.
Jo, jag har funderat lite idag. Jag har ju inget att förlora.
Får väl ta saken i egna händer annars.
Lycka till säger jag bara 🙂
Om hon är för ung lär du ju som sagt märka det, att inte gå dit vore ju att sumpa allt på förhand 😉
//Andreas
September 5, 2001
whak wrote: [quote=skiroy][quote=hawkie]Nej nej nej och åter nej. Varför gör du så mot dig själv? 15 åringar är jävligt jobbiga att ha o göra med i vanliga fall och nu ska du ha en 15 årig flickvän.
NEJ NEJ NEJ
Efter flera kompisar som blivit dumpade av kåta 15 åringar och hamnat i djup deprission avråder jag dig från att inleda något med ett såpass ungt kött, finns väl alternativ!
Så: förhelvete nej.
Tja...han måste lära sig av egna misstag.
Det är kontentan av det hela.
Förvisso kan det gå bra men oddsen är dåliga dessvärre.
Åldersskillnaden är inte så farlig om det hade handlat om 20 vs 25.
Kul att folk slutar läsa efte 15, alltså hon ska bli 16 I ÅR..
Dvs hon ska börja gymnasiet till hösten och kommer då umgås med mycket mognare folk än vad majoriteten var på högstadiet.
LorD_Kvadd
Tåls att tänka på, men det var några bra ord påvägen.
Delph1
Eftesom du är en fin irc-vän så lovar jag att dela med mig av hur det gick.
Json_81
Tackar, du har förstått det hela.
AHA ska hon bli 16 iår! JA men då är det helt andra noter, man hinner mogna 5-10 år i huvudet på de månaderna mellan 15-16 år.
Jag kommer iaf ihåg att jag beteede mig likadant 15-16-17, samtliga tjejer i klassen också men men... jag hoppas jag har fel iaf.
March 10, 2002
Coore wrote: [quote=Fia.B]Människor ändras, ni är båda rätt unga och det finns väl en ganska stor risk att det inte håller länge. men man måste lära av sina egna misstag och man kan ju ha kul under tiden 🙂 kort sagt, så länge som du känner att det är rätt och hon är med på noterna tycker jag personligen att det är ok. var försiktig om varandra.
Yeah, denna tjejen kommer ju ändras som fan de kommande åren. Jag vet att jag inte är samma person nu som jag var när jag var 16 iaf...
Så hade jag varit i dina skor hade jag inte träffat henne, eller någon annan i hennes ålder. Men men, det är ju upp till dig.
Jo det gör man sannerligen, när jag var 14-16 var jag en svettig LANpojke. Nu är jag mer utav en försoffad öldrickare. ;P
November 22, 2001
hawkie wrote:
AHA ska hon bli 16 iår! JA men då är det helt andra noter, man hinner mogna 5-10 år i huvudet på de månaderna mellan 15-16 år.
Jag kommer iaf ihåg att jag beteede mig likadant 15-16-17, samtliga tjejer i klassen också men men... jag hoppas jag har fel iaf.
Så när du fyllde 18 så började du bete dig annorlunda?
Eller hur menar du?
September 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=hawkie]
Eller hur menar du?
Ja, exakt så menar jag.
May 10, 2005
whak wrote: [quote=Json_81]
Eller hur menar du?
Precis, och när man börjar gymnasiet så brukar man mogna en hel del.
Minns själv hur man blev lugnare osv.
Kan ju iofs bero på att dom som går på skolan är mognare...
Inte direkt så man rusar runt och kör tafatt med en poolare i korriodrerna
till en gymnasieskola på 2000 pers... *DU ÄR*
Glömm inte parfym, tuggumi, halstabbletter och ingen starkmat eller vitlök närmaste veckorna.. eller veckorna innan.
Raka dig också, tänk på att dom små rackar-tygen i min ålder är rätt så
utseende fixerade 😀
🙂 Be nice! Busig och stökig får du vara i sängen.
November 29, 2003
asnan wrote:
Kan ju iofs bero på att dom som går på skolan är mognare...
Inte direkt så man rusar runt och kör tafatt med en poolare i korriodrerna
till en gymnasieskola på 2000 pers... *DU ÄR*Glömm inte parfym, tuggumi, halstabbletter och ingen starkmat eller vitlök närmaste veckorna.. eller veckorna innan.
Raka dig också, tänk på att dom små rackar-tygen i min ålder är rätt så
utseende fixerade 😀
🙂 Be nice! Busig och stökig får du vara i sängen.
Det är sant.
Hmm tugummi jo, ska nog köra portion också. Inte så spec upphetsande att sitta där och krama en lös och sen slänga in i käften.
Hmm utseendefixerad ajdå, får köra med kepan på. :S
November 29, 2003
Millhouse wrote: Hmm, den gyllene regeln för mig var alltid "Inte yngre än syrran, inte äldre än morsan".. Det har sketet sig nu 😀
Hmm den kan jag inte köra, då äldsta syrran bara är ett år yngre, men det där med morsan kan jag nog köra. Dock är hon bara 40 så man kan ju ta lite äldre endå. 😉
2 Guest(s)