April 2, 2003
whak wrote: [quote=Millhouse]Hmm, den gyllene regeln för mig var alltid "Inte yngre än syrran, inte äldre än morsan".. Det har sketet sig nu 😀
Hmm den kan jag inte köra, då äldsta syrran bara är ett år yngre, men det där med morsan kan jag nog köra. Dock är hon bara 40 så man kan ju ta lite äldre endå. 😉
Det fungerar allt för mig, syrran är tre år yngre så det går allt.. Men jag träffade en som var tre år äldre än morsan istället.. Så man slipper fjortisskrällena 🙂
November 29, 2003
Millhouse wrote:
Det fungerar allt för mig, syrran är tre år yngre så det går allt.. Men jag träffade en som var tre år äldre än morsan istället.. Så man slipper fjortisskrällena 🙂
Ah fyfan åt andra hållet skulle ju inte vara helt fel. 🙂
Ganska sjukt egentligen, här om dagen tror 97% av alla snygga chix jag såg var 30+. Det säger nog en hel del. Sen har dom ju mer erfarenhet också.
Millhouse wrote: MILF is the shit 🙂
Hur gammal bör en "MILF" vara om man själv är 39??
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NÃ¥gra TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
Millhouse wrote: [quote=whak][quote=Millhouse]Hmm, den gyllene regeln för mig var alltid "Inte yngre än syrran, inte äldre än morsan".. Det har sketet sig nu 😀
Hmm den kan jag inte köra, då äldsta syrran bara är ett år yngre, men det där med morsan kan jag nog köra. Dock är hon bara 40 så man kan ju ta lite äldre endå. 😉
Hur gammal är din morsa? och du? :eye:
Gueno wrote: Ja.. inte ska hon vara 67 i allafall.
Spelar iofs ingen roll..
Jag gillar damer överlag, helst nånstans mellan 18-50..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NÃ¥gra TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 2, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Millhouse][quote=whak][quote=Millhouse]Hmm, den gyllene regeln för mig var alltid "Inte yngre än syrran, inte äldre än morsan".. Det har sketet sig nu 😀
jag är född 86 o morsan var 24 när hon klämde ut mig, räkna jälv
December 5, 2001
Millhouse wrote: [quote=Sardaukar][quote=Millhouse][quote=whak][quote=Millhouse]Hmm, den gyllene regeln för mig var alltid "Inte yngre än syrran, inte äldre än morsan".. Det har sketet sig nu 😀
jag är född 86 o morsan var 24 när hon klämde ut mig, räkna jälv
Du är 19 och "hon" 46?
😮
2 Guest(s)