July 18, 2003
Tjena!
Var i fjällen hela förra veckan, hade skit bra väder och så. Jag har varit tillsammans med min flickvän sen innan jag fyllde 18 år så jag har aldrig raggat på puben. Men när jag var där så fick jag för mig för att testa bara för skojs skull.
Efter två besök på puben så hade jag 3 st nummer till olika tjejer, vilka jag tyckte såg bra ut.
Det var lite skoj att få flörta lite och så, men är det alltid så lätt? Eller är jag bara väldigt charmig?
/blitz
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
December 29, 2003
Behöver inte alltid vara så lätt, har du tex kollat så att numrena går till nån av tjejerna? Sen kan ölen göra att dom blir jävligt mycket snyggare.
Är mest som ett lotteri...Sen är det alltid mer lättraggat på semesterorter och sådär....
Men kul för dig att du lyckas bra, dock så anser jag inte att ett ragg är lyckat bara för att man fått numret.....det är lååååång väg därifrån tills du e innanför trosan.
July 18, 2003
Collateral wrote:
När alla har alkohol i kroppen, även i liten mängd så blir alla snygga.
Men när man träffar dem i pisten dagen efter och de ser fortfarande bra ut?
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Spinnjonte wrote: Behöver inte alltid vara så lätt, har du tex kollat så att numrena går till nån av tjejerna? Sen kan ölen göra att dom blir jävligt mycket snyggare.
Är mest som ett lotteri...Sen är det alltid mer lättraggat på semesterorter och sådär....
Men kul för dig att du lyckas bra, dock så anser jag inte att ett ragg är lyckat bara för att man fått numret.....det är lååååång väg därifrån tills du e innanför trosan.
En av tjejernas nummer vet jag stämmer eftersom hon ringde till sin mobil från min. Jag har inte sagt att det var klappat och klart. Men två av tre ville ha med mig på efterfest 😀
IBM Thinkpad T60
December 28, 2004
*blitz* wrote: [quote=Collateral] När alla har alkohol i kroppen, även i liten mängd så blir alla snygga.
Det är väl en annan sak?
Då ser man ju till 100% är hon intresserad så är det ju ännu bättre.
July 18, 2003
Snorch wrote: [quote=*blitz*][quote=Collateral] När alla har alkohol i kroppen, även i liten mängd så blir alla snygga.
Oj då har du verkligen drukit mycket om du fortfarande är full..
Hehe, så kan man också se det.
IBM Thinkpad T60
July 18, 2003
Gueno wrote: [quote=*blitz*]Efter två besök på puben så hade jag 3 st nummer till olika tjejer, vilka jag tyckte såg bra ut.
Det var lite skoj att få flörta lite och så, men är det alltid så lätt?
/blitz
Nu är du så go och talar om hur i h*****e du gjorde!
😈
Hehe, vart inte så jävla svårt. Satt o flörta lite med en på lite avstånd sedan så gick jag bara fram och frågade om jag fick slå mig ner, och det fick jag alla tre gånger 😀
IBM Thinkpad T60
June 3, 2001
*blitz* wrote:
Hehe, vart inte så j**la svårt. Satt o flörta lite med en på lite avstånd sedan så gick jag bara fram och frågade om jag fick slå mig ner, och det fick jag alla tre gånger 😀
Detaljer tack!
Man kan flirta på miljoner sätt.
Va sa du?
Va sa hon då?
Å va sa du så?
July 18, 2003
Gueno wrote: [quote=*blitz*] Hehe, vart inte så j**la svårt. Satt o flörta lite med en på lite avstånd sedan så gick jag bara fram och frågade om jag fick slå mig ner, och det fick jag alla tre gånger 😀
Detaljer tack!
Man kan flirta på miljoner sätt.
Va sa du?
Va sa hon då?
Å va sa du så?
Va fan, ha lite fantasi. Jag bara gick fram och sa hej till den ena och hennes kompisar. Sedan så bara pratade vi på, det är ju bara att vara trevlig och ge komplimanger!
IBM Thinkpad T60
August 2, 2001
Gueno wrote:
Nu är du så go och talar om hur i h*****e du gjorde!
😈
Det är inte så svårt egentligen. Tjejer kan man träffa på dansgolvet, i baren eller så kan man bara söka ögonkontakt med någon som går förbi. Sen är det bara att snacka en stund och om man känner sig lite rik kan man ju bjuda på något. Jag har aldrig blivit nekad när jag frågat efter nån tjejs nr, men som sagt det är ju bara numret och ingen garanti på att det blir något.
November 29, 2003
*blitz* wrote: Tjena!
Var i fjällen hela förra veckan, hade skit bra väder och så. Jag har varit tillsammans med min flickvän sen innan jag fyllde 18 år så jag har aldrig raggat på puben. Men när jag var där så fick jag för mig för att testa bara för skojs skull.
Efter två besök på puben så hade jag 3 st nummer till olika tjejer, vilka jag tyckte såg bra ut.
Det var lite skoj att få flörta lite och så, men är det alltid så lätt? Eller är jag bara väldigt charmig?/blitz
På "stora tillstälnningar" är det lätt, jag hade halva inne på 6st förrut på en festival här i stan, gick pang på vad som sedan visade sig vara en nitlott.
Men som sagt, det är olika från gång till gång, ibland kan man få napp på flera stycken ibland får man nöja sig med att "se men inte röra"
1 Guest(s)