October 31, 2003
Jag tänkte ju rösta på den karismatiske Lasse Lejonborg, jag har dock ändrat mig. Jag skådade tidigt idag(14 jag tog lite igår) ut på min bil och såg en lapp, jag är inte sur för jag stod 5min utan biljett igår. När man ikväll tog mod till sig för att kolla skadan på ekonomin så var det ingen böteslapp. Det var ett reklamblad för jävla fitt folkpartiet. Välkommen Lars synd att du inte heter Werner i efternamn och att K:et är dumpat. Hela alliansen kan numera dra åt helvete Maud "liten kärringhund som bjäfsar och ingen fattar varför den inte håller käften"Olofsson, pingstis(jo i Jönne kallar vi icke pingstvänner dem för det) Hägglund, Täby är en förort(jävligt nära danderyd bara) Reinfelt och ett särskilt hat i mitt hjärta mot "jag låtsas ge P-böter till folk som sköter sina jobb och är jävligt jämställda" Lejonborg. Dra åt helvete din idiot.
December 17, 2005
Dani wrote: [quote=Bjornstrom]Jag röstar på moderaterna imorgon. Död åt alla röda 😀
😀 Går du på nåt?? 🙄
Nja jag tror inte det. Missade du min smile ?
skiroy wrote: [quote=Bjornstrom]Jag röstar på moderaterna imorgon. Död åt alla röda 😀
Blått eller rött piller ?
Du känns lite farlig. Så jag väljer att inte svara på den frågan.
December 27, 2003
MoparPower wrote: Jag tänkte ju rösta på den karismatiske Lasse Lejonborg, jag har dock ändrat mig. Jag skådade tidigt idag(14 jag tog lite igår) ut på min bil och såg en lapp, jag är inte sur för jag stod 5min utan biljett igår. När man ikväll tog mod till sig för att kolla skadan på ekonomin så var det ingen böteslapp. Det var ett reklamblad för j**la fitt folkpartiet. Välkommen Lars synd att du inte heter Werner i efternamn och att K:et är dumpat. Hela alliansen kan numera dra åt h*****e Maud "liten kärringhund som bjäfsar och ingen fattar varför den inte håller käften"Olofsson, pingstis(jo i Jönne kallar vi icke pingstvänner dem för det) Hägglund, Täby är en förort(jävligt nära danderyd bara) Reinfelt och ett särskilt hat i mitt hjärta mot "jag låtsas ge P-böter till folk som sköter sina jobb och är jävligt jämställda" Lejonborg. Dra åt h*****e din idiot.
okay... man kan ju resonera så också.
själv har jag fått hem ungefär ett ton reklam, från diverse partier. Dessutom fick jag hem brev från Svenska Elektriker Förbundet som försöker föresptåka att man ej ska rösta blått i år, som om att de fått betalt av sossarna eller vänsterpartiet att göra det...
February 17, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=Dani][quote=skiroy][quote=Bjornstrom]Jag röstar på moderaterna imorgon. Död åt alla röda 😀
Blått eller rött piller ?
Take the blue pill and you will see what matrix is....
/D
And the red is ??
Ja tar du det röda får du uppleva Göran Psons stenhårda verklighet.
Med risk för att verka tjatig..
Jag kommer rösta VP.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2003
PP, M, C, Nej röstade jag.
För att i tur och ordning:
- För Demokrati och mänsklighetens utveckling och mot avlyssning och jädra lobbyist-musik-maffian ska lära sig veta hut.
- Jag bor ju i den där jävla förorten nära Täby så i nåt val måste jag rösta för att få bo kvar 😉
- För de har roliga seriefigurer i Danderydsnytt de skickar ut 🙂 och för att jag som liten kommer ihåg hjälpte min pappa sätta upp valaffischer för dem.
- Hittade den röstsedeln om trängselskatten. Har IOFS inget körkort, men ogillar tullar (hindrar folk röra sig fritt och ekonomisk utveckling) generellt.
VP(K) finns väl inte längre, bara V?
Laglorden wrote: PP, M, C, Nej röstade jag.
Partiet heter fortfarande VänsterPartiet, dock är det bara ett V i nya logotypen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2004
Laglorden wrote: PP, M, C, Nej röstade jag.
Nej, det stämmer, VPK finns inte längre. Men med tanke på att de själva valde en kommunist som partiledare så borde de kanske återta sitt gamla namn. Om inget annat så åtminstone för att vara tydligare mot väljarna.
edit: lite mer lättläst nu
August 7, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Laglorden]PP, M, C, Nej röstade jag.
Partiet heter fortfarande VänsterPartiet, dock är det bara ett V i nya logotypen.
Åhå, alltid lär man sig något nytt 🙂 Trodde nästan det var som CenterPartiet -> Centern, VänsterPartiet -> vänstern
1 Guest(s)