Quarzi wrote: [quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Samtidigt som Persson "utropat" sig själv som förlorare. Så han hade ju anledning till det.
Det gör knappast Reinfeldt till en mindre arrogant flintskalle. Hela karln formligen utstrålar arrogans.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 7, 2006
ilg@dd wrote: [quote=Quarzi][quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Samtidigt som Persson "utropat" sig själv som förlorare. Så han hade ju anledning till det.
Det gör knappast Reinfeldt till en mindre arrogant flintskalle. Hela karln formligen utstrålar arrogans.
Ni är så buttra sura och hemmablinda, mer arrogant gris än Göran Person får man leta länge efter, Reinfeldt har inte ett uns av arrogans någonstans.
Som sagt, sitt du och buttra i fyra år, du verkar ju vilja köra den linjen.
February 4, 2003
Förstår att du är upprörd. Men att kalla Reindfelt som faktiskt är väldigt sympatisk för en arrogant typ är ju bara löjligt.
Speciellt när Göran Person skyller sina ideal problem där han går och bygger herrgård på "tonårsförälskelse".
Eller när Göran Persson sitter i diskussioner och nervärderar folk med typ "Nene Herr Reindfeldt" på ett otroligt arrogan sätt. Plus att Göran Persson är en hejare på att "avbryta folk" och prata i munn.
Men du har all rätt att deppa. Bör väl inte vara en diskussion av detta. Vi vann i allafall.
Dessutom ganska kul att han skyller förlusten / planeringen på "Folkpartiet" och deras data-intrång. Att det tog tid från deras val-manifest. Att dom inte hann förmedla deras politik. Det är ju Göran Person som försökt köra den linjen och tagit upp det till ytan.
January 14, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Quarzi][quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Vad är det för fel med att utstråla arrogans? tycker det är precis vad Persson gjort i allt för många år och det är jag inte ensam om att tycka.
Misstänker att det blir omval innan ens halva mandatpreioden gått, den alliansen lär inte hålla sams.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 4, 2003
ilg@dd wrote: Misstänker att det blir omval innan ens halva mandatpreioden gått, den alliansen lär inte hålla sams.
Och Socialdemokraterna, Vänsterpariet och Miljöpartiet har hållt samms?
Om du inte förstår det så är det faktiskt lite av en allians det också. Och ni har förlorat mycket MYCKET på att inte ha ett färdigt paket.
Dessutom har ni haft makten nu i 10-12 år. Folk är besvikna.
Och på vad grundar du påståendet att dom inte kommer lyckas hålla sams på?
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Dålig förlorare ? hehe
Nej då, jag är för demokratiska val, och får stilla acceptera resultatet av dessa.
Dessvärre blev ju inte resultatet vad jag tror är gynnsamt för Sveriges befolkning.
davidhellmyrs wrote: [quote=ilg@dd]Misstänker att det blir omval innan ens halva mandatpreioden gått, den alliansen lär inte hålla sams.
Och Socialdemokraterna, Vänsterpariet och Miljöpartiet har hållt samms?
Om du inte förstår det så är det faktiskt lite av en allians det också. Och ni har förlorat mycket MYCKET på att inte ha ett färdigt paket.
Dessutom har ni haft makten nu i 10-12 år. Folk är besvikna.
Och på vad grundar du påståendet att dom inte kommer lyckas hålla sams på?
Hur dom agerat dom fåtal gånger dom regerat bl.a.
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Dålig förlorare ? hehe
Nej då, jag är för demokratiska val, och får stilla acceptera resultatet av dessa.
Dessvärre blev ju inte resultatet vad jag tror är gynnsamt för Sveriges befolkning.
Vi lär ju se vad som händer
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Dålig förlorare ? hehe
Vi lär ju se vad som händer
Ja, inte tänker jag lägga mej och självdö över detta.. Jag har ju överlevt 4 borgerliga regeringar sedan tidigare så..
June 8, 2001
ilg@dd wrote: Misstänker att det blir omval innan ens halva mandatpreioden gått, den alliansen lär inte hålla sams.
Snarare så blir det nuval när svenska folket inte vill ha massa döda svenska soldater i mellanöstern. Moderaterna har redan varit positiva till jänkarnas senaste imperialism äventyr...
November 27, 2003
zx5 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Quarzi][quote=ilg@dd]Hmm, det är nog kört för vänsterblocket som det ser ut.. Den arrogante flintskallen har mer eller mindre redan utropat sej själv som segrare också.
Ni är så buttra sura och hemmablinda, mer arrogant gris än Göran Person får man leta länge efter, Reinfeldt har inte ett uns av arrogans någonstans.
Som sagt, sitt du och buttra i fyra år, du verkar ju vilja köra den linjen.
Om du inte höjer ribban på dina inlägg markant snabbt åker du ut direkt.
Och jag är glad att vi får förändring, men orolig för hur den kommer se ut.
//Andreas
October 7, 2002
davidhellmyrs wrote: [quote=TERdON]Röstade för knappt tre veckor sedan tre kvart efter förtidsröstningen öppnade. På mig själv så klart. 🙂
Världen är allt bra liten.
Haha.
Först nu insåg jag vem du var. Du är ju center-nissen som varit i skolan och diskuterade. Sen såg jag dig häromdagen köpa korv på Shell.
Sanslöst så underligt nätet är!
Världen är nog ännu mindre än du tror, har för mig att min lillasyrra Marie har varit klasskamrat till en David Hellmyrs... 😛
2 Guest(s)