August 2, 2001
Skapade en sådan här tråd förra året (damn vad tiden går fort). Tänkte att det var dags nu igen. Så ska du till nån festival i sommar? Isåfall villken?
Datorfestivaler som dreamhack räknas inte. Det ska vara en riktig festival med spelningar, öl, festivallera (och fulla drägg som kravlar i den).
Själv har jag bokat biljetter till fullmoon i tyskland. Ok den kanske inte upfyller ovanstående kriterier helt men iaf. Jag kanske drar på nån svensk festival också om jag har råd/tid osv.
August 4, 2005
February 17, 2004
Givetvis ska jag försöka gå på Yran i år igen, för det var riktigt bra förra året. Bra väder, riktigt bra band och bra festivalpublik. Ska försöka övertyga min sysslings (Niko, trummis) band, Whyte Seeds att deltaga. Beror lite på om de ska till annan festival eller åka till sommarstället :).
/Dani
November 29, 2003
[-Pale- wrote: ] Det är ingen festival, det är en temporär bajamaja som lockar till sig skinklädda drägg.
Det må vara mycket bonna raggare där, men finns ju schyssta bilar också.
Hur manligt är det tex att dra på Hultan? Skulle man dra på någon musikfestival så är det roskilde som gäller. Hultan är för lunar-fjortisar som vill dricka folköl och var hårda.
February 12, 2003
Först och främst kommer jag förmodligen hamna på DH, men i Augusti bär det av till Tyskland, Wacken närmare bestämt. Synd att man missade Summer Breeze förra året, det hade kickat allt.
Å andra sidan, Amon Amarth, Wintersun, Primal Fear och Ektomorf är inte dåliga de heller. Sen finns alltid Ministry som en liten joker på ett hörn. Saknas bara Gojira, sen jävlar.
July 18, 2003
just nu ser det ut som om jag ska till roskilde
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
Festival och festival..Blir det något härja i sommar så är det nog Power Meet i Västerås som gäller.. Men jag blir antagligen hemma gissar jag..
Musik lyssnar jag på i bilen eller hemma i soffan..Känns inte angeläget att se dagens musikanter, och alla gamla hjältar är ju döda/för gamla för att uppträda på sådana där tillställningar..
[-Pale- wrote: ][quote=whak]Försöka lura med mig farsan eller någon polare till power meet. 🙂
Det är ingen festival, det är en temporär bajamaja som lockar till sig skinklädda drägg.
Ett uttalande från en som tydligen aldrig varit där..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 18, 2002
ilg@dd wrote: Festival och festival..Blir det något härja i sommar så är det nog Power Meet i Västerås som gäller.. Men jag blir antagligen hemma gissar jag..
Musik lyssnar jag på i bilen eller hemma i soffan..Känns inte angeläget att se dagens musikanter, och alla gamla hjältar är ju döda/för gamla för att uppträda på sådana där tillställningar..[quote=[-Pale-]][quote=whak]Försöka lura med mig farsan eller någon polare till power meet. 🙂
Det är ingen festival, det är en temporär bajamaja som lockar till sig skinklädda drägg.
Ett uttalande från en som tydligen aldrig varit där..
Jodå, visst är det fint på det som är det riktiga, där bilarna är och så.
Men sen när hela sveriges ölhävande drägg med raggarhäng drar sig ner på stan för att svina och grisa är det inte så skoj. 20.000 håriga rövar som hänger ur bilrutor och folk som skriker och härjar.
En miljar komentarer om hur man ser ut bara för att man inte har trasiga jeans och skinväst? och faktiskt tog sig en dusch senare än innan julafton?
Nej tack.
Jag har spenerat de tre senaste sommrarna i västerås, så jo tack jag har sett skiten. (då menar jag inte marknaden och utställningen)
March 10, 2006
Roskilde för min del antagligen! 🙂
Ska åka härifrån med 7 polare och så ska vi möta upp typ 5 polare till i skåne där dom bor! 🙂
Sen vidare till roskilde och plocka upp bror min på vägen till roskilde och sen festa tills ja inte kan gå mer! 😛 De e typ planerna!
Och du pale... Du är för negativ! 😛
Go with the flow maaaan! 😛
De gör ja! 😀 en helg om året klär ja mej faktiskt i trasiga jeans och jeans väst och slickar håret bakåt... På me pilotbrillorna och mc stövlarna som även funkar som raggar boots! Sen går man ut på stan och får åka med nån cheva van som är full med trevliga flickor och pojkar som är fulla och glada! 😀 De funkar faktiskt när man fått lite dricka i sej! 🙂
2 Guest(s)