May 17, 2002
någon festival blir det inte, dock så har jag kommit på den ultimata festivalbostaden
titta och lär:
smidig förpackning...
[Image Can Not Be Found]
självresande...
[Image Can Not Be Found]
Flyter på vätska (lera och annat skoj som alltid infinner sig under festivaler)
[Image Can Not Be Found]
Får plats mycket folk i dem...
[Image Can Not Be Found]
March 1, 2001
jag ska eventuellt på mån mysko rave/house festival i skogarna i utanför manchester, england till sommarn.
förra året var jag på hultsfred, var mest drägg som pissade överallt och sladdade runt i leran..:) Kallt å eländigt oxå..huuh
Var även en sväng förbi arvika och hoppade lite i trancetältet..hoho
January 4, 2001
Så jäkla irriterande att Hultsfred och DH är under samma helg...
Hultan lockar mer, men det blir nog att dra på DH och spara 2-3k:- på det valet... Så får jag råd med en fetare förstärkare ist.. 🙂
Annars har jag inte bestämt riktigt, men Arvika blir det nog, fjärde året i rad...
Fia.B wrote: ska till Storsjöyran i år igen. och DH såklart 😉
???VA???
Åker det folk ända från Nyköping till Republiken Jamtland??
Trodde jag då inte..
Iofs ingen festival, mera en fest..
*Edit*
Själv ska jag nog inte dit i år..Börjar bli för gammal för sånt där..
Kanske kan tipsa om en annan bra fest, Gatufesten i Sundsvall..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: Kanske kan tipsa om en annan bra fest, Gatufesten i Sundsvall..
Hehe..."gatupesten" i folkmun. 🙂
Yran är riktigt bra om man skippar alltför mycket av dom glada dryckerna och ser till att utnyttja tillfället att se dom alltsom oftas riktigt bra banden/artisterna dom bokar.
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Kanske kan tipsa om en annan bra fest, Gatufesten i Sundsvall..
Hehe..."gatupesten" i folkmun. 🙂
Yran är riktigt bra om man skippar alltför mycket av dom glada dryckerna och ser till att utnyttja tillfället att se dom alltsom oftas riktigt bra banden/artisterna dom bokar.
Gatufesten Sundsvall=Gott Sundsvalls Öl..Trevliga damer..
Storsjöyran=Gott Jamtlands President Öl..Trevliga damer..
Vem bryr sej om vad folk tycker och hur musikanterna låter..Är det fest så behövs inte mycket i bakgrunden..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 2, 2001
Vajsman wrote:
förra året var jag på hultsfred, var mest drägg som pissade överallt och sladdade runt i leran..:) Kallt å eländigt oxå..huuh
Var även en sväng förbi arvika och hoppade lite i trancetältet..hoho
Hehe. Det känner jag igen från Arvika det år jag var där. Då regnade det dagen innan festivaldagarna så det blev lera överallt där folk trampade. Allteftersom blandades leran med skräp, matrester och spyor villket gjorde att en lik-stank låg över hela campingen. Sen på kvällarna skulle massa fulla idioter göra sig lite märkvärdiga genom att kräla omkring i det där. Fast allt äckel är ju halva nöjet med festival-liv! 😀
April 10, 2003
nXsty wrote: [quote=Tyrfing]WTF?! inte SRF eller WOA med,
aja skit samma jag skall ialla fall till WOA (Wacken Open Air) igen det är bara ett måste.
Vad är det för festivaler då? 🙂
Tyvär märkte jag att jag inte kunde ändra på allternativen nu när folk redan röstat.
Sweden Rock Festival
W:o:A = http://www.wacken.com/
Var där förra året och såg bland annat Motörhead, dio, Canibal corpse.
January 21, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Fia.B]ska till Storsjöyran i år igen. och DH såklart 😉
???VA???
Trodde jag då inte..
Eftersom jag hellre njuter av riktigt bra musik än alkohol, så åker jag mer än gärna ända upp till Östersund bara för det 😎 det är lagom stort för mig, men ändå bra kvalitet på band och stämning. Sundsvall kan slänga sig i väggen, dit kommer väl bara Carola ändå :cy:
Fia.B wrote: [quote=ilg@dd][quote=Fia.B]ska till Storsjöyran i år igen. och DH såklart 😉
???VA???
Trodde jag då inte..
Eftersom jag hellre njuter av riktigt bra musik än alkohol, så åker jag mer än gärna ända upp till Östersund bara för det 😎 det är lagom stort för mig, men ändå bra kvalitet på band och stämning. Sundsvall kan slänga sig i väggen, dit kommer väl bara Carola ändå :cy:
Nja, jag tycker nog det brukar vara typ samma artister på dom ställena..
Fast S-vall var nog snäppet värst när ZZ-top gästade gatufesten..
*Edit*
Fast det är mysigare i Ö-sund..
Så "instängt" på gatufetsen.
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Fia.B][quote=ilg@dd][quote=Fia.B]ska till Storsjöyran i år igen. och DH såklart 😉
???VA???
Trodde jag då inte..
Nja, jag tycker nog det brukar vara typ samma artister på dom ställena..
Fast S-vall var nog snäppet värst när ZZ-top gästade gatufesten..
Det där håller jag inte med om.
Yran piskar gatupesten flera gånger om med etablerade band/artister och riktigt intressanta nya artister med en suverän "fingertoppskänsla" för vad som är intressant.
kort sagt så är spännvidden av artister/band mycket bättre än gatufesten.
3 Guest(s)