November 29, 2003
Vad ska man lägga påsen i för något?
"Hej, Jimmy!
Tack för ditt mail.
Jag beklagar verkligen att du har fått en produkt som inte du är nöjd
med.
För att vi ska kunna ersätta dig för produkten som du är missnöjd med,
så ber jag dig skicka in den till oss. Vilket också står på påsens
baksida.
Detta för att vårt Lab ska kunna göra en analys och se vad som har gått
fel, plus att det hjälper oss att bli bättre i framtiden.
Adressen står på påsens baksida och givetvis ersätter vi dig för dina
utlägg.
Vänliga hälsningar
Pernilla Hultman
Konsumentkontakt
OLW Sverige AB"
March 3, 2004
Min kusin köpte en påse "Sourcream & Onion"-chips som var smaklösa (påsen saknade alltså kryddning).
Hon skickade in påsen med kvitto och fick tillbaka checkar på chips som kompensation.
Hennes utgifter var kanske ~80:- (chips + porto) och hon fick väl igen det dubbla i checkar. Tänk alltså på att du inte lär få igen några pengar, varken för frakt eller för påsen.
December 28, 2004
whak wrote: Updates: Skickade iväg chipspåsen idag, kostade 44:-
Totalt har den där påsen kostat mig ca 64:- så får jag inte ett korvöre tillbaka så är Olw ute ur min värld.
Du kommer att tröst äta pga du inte får tillbaka pengarna av OLW så det första som kommer att hända är att du köper dig ett paket chips, tänka sig, det blev OLW och du tröstäter... 😎
March 3, 2004
December 17, 2005
whak wrote: Updates: Skickade iväg chipspåsen idag, kostade 44:-
Totalt har den där påsen kostat mig ca 64:- så får jag inte ett korvöre tillbaka så är Olw ute ur min värld.
haha de var fan inte lite dyrt att skicka iväg den 😮
Du borde krossat alla chips då hade du inte åkt på skrymmande ;P
Edit: haha kom ju på att du får tillbaka skiten ändå så de spelar ju ingen roll.. aja
1 Guest(s)