June 11, 2001
Det kan nog löna sig att klaga ibland. Komer i håg för ett par år sedan när jag fylde år, hade köpt en ask choklad dagen innan (fredag) som jag skulle ha på min födelsedag. Tyvärr så hade den gått ut 6 månader innan så jag ringde marabou och förklarade.
Redan dagen efter kom det expressbud (något transportföretag) med 10 kg choklad av deras utbud. (En ask väger 500g.)
December 17, 2005
Sebbe wrote: Det kan nog löna sig att klaga ibland. Komer i håg för ett par år sedan när jag fylde år, hade köpt en ask choklad dagen innan (fredag) som jag skulle ha på min födelsedag. Tyvärr så hade den gått ut 6 månader innan så jag ringde marabou och förklarade.
Redan dagen efter kom det expressbud (något transportföretag) med 10 kg choklad av deras utbud. (En ask väger 500g.)
Jo min kusin fick någon plastbit i en påse bilar eller något, han fick också en massa godis för felet. Kommer dock inte ihåg hur mycket.
Morsan har även reklamerat olika matvaror och fått hem checkar från coop på bra mycket mer än sakerna kostade..
Så visst nå kan man tjäna på det..
Skickade faktiskt iväg som reklamation jag också en gång..
Det var sonen som fick en trepack med såna där Kinderägg, i vilket det var en likadana leksaker i alla tre äggen.. Ingen större katastrof tyckte jag, men sambon var av en annan uppfattning.
Ringde deras kontor (Ett nummer på förpackningen) och fick tala med en dam där.. Efter 2 veckor kommer det en ny dock bara trepack med kinderägg..
Olyckligtvis så utspelade sej detta på sommaren=Varmt. I treäggsförpackningen låg 3 ihopsmälta ägg, vilka man formligen fick bryta/skära sönder för att komma åt den lilla gula plastkulan..Men men, den gången var det iaf olika saker i äggen.. Orkade inte klaga mer, utan det fick räcka så..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
maedhros: spekulara på du. 🙂
ilg@dd: du ser man kan trycka åt dessa stora bjässar.
whak wrote:
ilg@dd: du ser man kan trycka åt dessa stora bjässar.
Hahaha, ja, säger du det så..Inte för att jag skulle kalla det "trycka åt" direkt, men men..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 15, 2004
whak wrote: [quote=maedhros][quote=whak]Nej men du hajjade vad jag menar iaf. 🙂
så om jag känner för o göra dig nöjd en dag, hur mycket pengar ska jag sätta in på ditt bankkonto? 😛
18940:-
okej jag misstänker att du är mer krävande den dagen jag skulle göra dig glad än vad du var idag 😉
3 Guest(s)