March 24, 2001
Telia ska nu kutta av mig från linan igen, detta är av obestämd tid, dock minst 14 dagar. Det betyder alltså 2 månader i telia tid mätt. Så jag funderar på att flytta istället, jag har råd med en etta eller dyl men det är ju FEEEEEEEEEET bostadsbrist i uppsala så det är nog kört. Då finns det bara ett annat val... *snyft* Sälja alla datorer och glömma mina underbara år med dom. Vad ska fylla mitt tomrum då tro? Fylla, droger, illegala saker? You tell me!
June 14, 2001
Att få tag på en lägenhet i Uppsala är omöjlig om du inte vill stå i kö ett par år så den idén kan du glömma. Att sälja datorerna verkar också väldigt osmart. SPELA, jag rekkomenderar starkt spel som Baldurs Gate 2, Max Payne och Black & White. Annars kan du ju slipa på dina Q3 kunskaper.
Finns mycket att göra utan internet. Stå ut, du får ju tillbaks linan någon gång i framtiden, sen kan du ju alltid Lana.
March 24, 2001
On 2001-09-01 11:34, Affix wrote:
Att få tag på en lägenhet i Uppsala är omöjlig om du inte vill stå i kö ett par år så den idén kan du glömma. Att sälja datorerna verkar också väldigt osmart. SPELA, jag rekkomenderar starkt spel som Baldurs Gate 2, Max Payne och Black & White. Annars kan du ju slipa på dina Q3 kunskaper.
Finns mycket att göra utan internet. Stå ut, du får ju tillbaks linan någon gång i framtiden, sen kan du ju alltid Lana.
Jag spelar inte spel, bara tråkigt. Om jag säljer skiten så slipper jag se allt tjafs.
2 Guest(s)