September 12, 2001
Dani wrote: [quote=skiroy]Äsch...det här är ju bara en bekräftelse på min tes om att hårdrockare är handikappade individer. 😉 :)R
min mamma sa att hårdrockare var tuffa killar som man skulle akta sig för.
Ja då är det bäst att tala om för din mamma att hon har helt fel. 😀
obelix wrote: skulle inte bli helt förvånad om det visar sig att han skulle ha en bakomliggande sjukdom, som tex en mildare autism typ aspergers.
Inte jag heller, som vanligt så kommer inte hela sanningen fram i kvällstidningarna eller på TV-nyheterna.
April 14, 2002
obelix wrote: skulle inte bli helt förvånad om det visar sig att han skulle ha en bakomliggande sjukdom, som tex en mildare autism typ aspergers.
Nej precis. Jag tvivlar på att sociala myndigheter godkänner att man "vägrar" jobba för att kunna gå på hårdrocks konserter.
September 12, 2001
Th@ViP wrote: [quote=skiroy]Äsch...det här är ju bara en bekräftelse på min tes om att hårdrockare är handikappade individer. 😉 :)R
Hmpf grabben! 😀 Inte så va!!! Nåja jag kapa håret i allafall! Kanske jag ska söka bidrag också? 😀
Hehehe, du kapade iaf håret ja men det mentala tillståndet fortskrider. 😉
Jag har bildbevis på såväl stillbilder och rörliga bilder vad gäller dig. Sedan får man inte glömma minnesbilder. 😉 :)R
Vi får ta ett snack över en öl snart mannen!
Ang wrote: Då jag inte håller på med något sånt skit så borde inte jag få "försöker-inte-med-undanflykter-bidrag"
Varför skulle du som inte bor i Sverige och knappast betalar/t skatt här öht komma på fråga för något slags bidrag?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Fenix wrote: [quote=Json_81]
Och angående kläderna, man får ta sitt ansvar och klä sig så som jobbet kräver. Det är väl inget konstigt? De flesta arbetsplatser har ju någon dresscode eller arbetskläder.
Muslimer får ju undantag på vissa ställen så varför inte hårdrockare? 😉
Det är sjukt. Ta seden dit man kommer heter det.
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=dree]Jag började fundera på en sak när jag läste detta. Varför är alla hårdrockare intresserade av fiske?
Kan ju säga att jag inte sprungit på en enda "hårdrockare" (j**la ord...) som varit intresserad av fiske. 🙂
Det har faktiskt jag gjort...ganska många dessutom.
Men så har vi ju detta med din mycket obskyra smak vad gäller musik och bland dessa så är det väl mest blod, grisskallar, fårskallar och andra snajsiga attribut som gäller. Ja jag tror att jag täckte in det mesta vad gäller din smak meanie. 😉
February 12, 2003
skiroy wrote: Det har faktiskt jag gjort...ganska många dessutom.
Men så har vi ju detta med din mycket obskyra smak vad gäller musik och bland dessa så är det väl mest blod, grisskallar, fårskallar och andra snajsiga attribut som gäller. Ja jag tror att jag täckte in det mesta vad gäller din smak meanie. 😉
Du försöker framställa mig som nån black metal-nisse ju... För att vara genre-fascist måste jag avböja vänligt men bestämt, då jag strikt lyssnar på death metal (däremot inte enbart).
Men ska det snackas black metal-fans är de för lata för att ens lyfta på röven för att sitta och klaga, utan de sitter framför datorn och postar skit på helgons forum (kolla under musik -> black metal där, så kommer ni få er ett rejält gott skratt). 🙂
November 22, 2001
Delph1 wrote: Meta äger! 😀
//Andreas
+l 😉
Jag är inte speciellt fiskeintresserad trots att jag klassar mig som hårdrockare.
Dock så gillar jag tanken på att ligga på en solig klippa med ett metspö.
Dock föredrar jag nog att ha nästa öl på kylning istället för en krok 😉
November 22, 2001
Delph1 wrote: Meta äger! 😀
//Andreas
+l 😉
Jag är inte speciellt fiskeintresserad trots att jag klassar mig som hårdrockare.
Dock så gillar jag tanken på att ligga på en solig klippa med ett metspö.
Dock föredrar jag nog att ha nästa öl på kylning istället för en krok 😉
April 10, 2003
Mean Machine wrote: [quote=skiroy]Det har faktiskt jag gjort...ganska många dessutom.
Du försöker framställa mig som nån black metal-nisse ju... För att vara genre-fascist måste jag avböja vänligt men bestämt, då jag strikt lyssnar på death metal (däremot inte enbart).
Men ska det snackas black metal-fans är de för lata för att ens lyfta på röven för att sitta och klaga, utan de sitter framför datorn och postar skit på helgons forum (kolla under musik -> black metal där, så kommer ni få er ett rejält gott skratt). 🙂
Haha det är fan sant polaren (aka Netzach) brukar har en jävla roligt på Helvetet förövrigt och skicka över lite höjdpunkter.
Edit: BTW lyssnar du nåt på Ensiferum förästen har haft en tendens att låta dom stå på ett tag nu.
Om inte så är det nått jag rekomenderar.
1 Guest(s)