January 12, 2004
Json_81 wrote: Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
se då till att få manodepressiv sjukdom när du ändå håller på att klaga.
November 27, 2003
Json_81 wrote: Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
Du skämtar väl? Hon är ju svårt sjuk kvinnan ...
//Andreas
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81]Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
//Andreas
Ja, eller hur?
Jag har ett extremt prylberoende, jag måste få extra pengar för att finansiera det.
Nog för att man ska ta blaskornas artiklarna med skeptisism, men heutan sanning lär de inte vara.
January 12, 2004
Json_81 wrote: [quote=Delph1][quote=Json_81]Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
//Andreas
Ja, eller hur?
Jag har ett extremt prylberoende, jag måste få extra pengar för att finansiera det.
Nog för att man ska ta blaskornas artiklarna med skeptisism, men heutan sanning lär de inte vara.
läs på om manodeprissivitet...
September 12, 2001
obelix wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1][quote=Json_81]Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
//Andreas
Ja, eller hur?
Begär inte det omöjliga nu.
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=obelix][quote=Json_81][quote=Delph1][quote=Json_81]Man kanske skulle ta en sväng till försäkringskassan, de verkar ha fri utdelning.
//Andreas
Ja, eller hur?
Begär inte det omöjliga nu.
man ska kanske kunna läsa... :bgrin:
2 Guest(s)