January 12, 2004
angående USA:s vapenlagar...
http://www.aftonbladet.se/vss/.....40,00.html
Florence Duncan, 92, vaknade av ljud vid ytterdörren.
Så den gamla kvinnan tog fram sin revolver.
Och sköt sitt eget barnbarn och hans fru.
October 23, 2004
Helt sjukt det där landet. Man kan ju till och med köpa vapen i mataffärer där. Sedan skyller dom på datorspel och filmer...
Sen har dom ju helt sjuka lagar om hur man får försvara sig. Det räcker med att knacka på dörren hos fel person och man får ett skott i pannan.
Edit: Dock inte samma lagar i alla stater...
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
November 27, 2003
Moscow wrote: Skulle ha duckat och siktat mot pojkens huve och kört rakt igenom båda och skrikit.. Yey, Double Headshot
En gång till och du åker ut.
EDIT:
Ja pga. dina andra korkade kommentarer i andra trådar så har jag bestämt att det nog är bäst att vi går skilda vägar. Lycka till i livet och ha det så gott.
//Andreas
March 27, 2003
nXsty wrote: [quote=HELIX]Lite mer omfattande lämplighetstester kanske skulle vara på sin plats.
Vapenlobbyn är stark i USA. Den politiker som föreslår det får nog inte en långlivad karriär.
Det tror jag är den största orsaken. Typ samma sak med fri fart i Tyskland. Alla, inkl politiker inser att det är vansinnigt men ingen vill sumpa en politisk karriär på att ändra det...
August 11, 2005
whak wrote: Jänkarna utplånar snart sig själva. Inte mig emot.
/ That makes two of us.
Älskar Moores filmer.
Tycker det bästa är när han går över til Kanada och kollar läget där. Snuten säger nåt i stil med att det hade ägt rum en endaste dödssjkutning på x antal år.
Och det var då en amerikanare (jänkare) som var ansvarig för den...
1 Guest(s)