September 15, 2003
slafs_ wrote: Om jag får tag på de... Ska tydligen vara en massaföräldrar som går rundvandring, så man vill ju inte bliupptäckt 🙂
nä en liten fjortis fanns det visst inskrämd i denna lilla vra utav det mörkaste nh!
jag ska nog bli poet när jag blir stor...
OnTopic
Nej, varför förtära mer skadliga ämnen än vad som behövs, en riktig man dricker inte alkohol! -(Jag är 16 så jag räknas inte till vuxen ålder än, men i förebyggande syfte så kommer jag aldrig att dricka nå alkohol)-
October 7, 2002
Var är alternativet "Redan börjat" ???
Valborg i Göteborg - Cortége och därefter FestU-kalas med ~3000 festsugna... 🙂
http://www.cortege.chalmers.se
http://www.chs.chalmers.se/~festu
January 23, 2002
Death On Wings wrote: Just kommit hem och det är fan inte värt att dricka, får titta på manga tills jag somnar 🙂
Om du med "det är fan inte värt att dricka" syftar på baksmällan dan efter så drick vatten medans du tittar på manga, bara häll i dig vatten så ska du se att du inte får någon baksmälla imorn. 🙂
September 12, 2001
Steel wrote: [quote=Death On Wings]Just kommit hem och det är fan inte värt att dricka, får titta på manga tills jag somnar 🙂
Om du med "det är fan inte värt att dricka" syftar på baksmällan dan efter så drick vatten medans du tittar på manga, bara häll i dig vatten så ska du se att du inte får någon baksmälla imorn. 🙂
Jasså...
Men lille stålis pallade inte med annat är att sitta och utföra en diverse suspekta böjelser ikväll. 🙂
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel][quote=Death On Wings]Just kommit hem och det är fan inte värt att dricka, får titta på manga tills jag somnar 🙂
Jasså...
Men lille stålis pallade inte med annat är att sitta och utföra en diverse suspekta böjelser ikväll. 🙂
Vad dillar du om. 😕
Har kollat på TV, spelat datorspel samt tjötat med dig ju. 😛
4 Guest(s)