March 19, 2003
hajjar inte riktigt.
Får man inte ha en system kasse full med bira när man är 20år?
Jag blev av med bira igår och min polare blev av med det igår.
Polisen sa att de ANTOG att man skulle dricka dem så de kunde konfiskera dem.
Kryphål i lagen eller?
Då om man inte går med en öppnad öl så hur ska de veta om man ska dricka de eller inte.
June 23, 2002
Japp jag drack igår, bärs.
Vi grillade ett tag sen drog vi till lite olika ställen, misslyckat men trevligt att grilla iaf först och sen vara med polarna.
BarateaU, just det där snackade jag och mina polare om igår det är helt sjukt. Så man får inte gå med en systemetkasse från bolaget och hem om man är över 20år? Det är ju för fan ungefär samma sak.
Eller vi var/är inte säkra på vad lagen säger riktigt om man får gå med oöppnad bira på allmän plats, men Sverige's lagar är helt sjuka.
February 3, 2003
Jodå...Drack lite igår... Var precis lagom full och hade jätte trevligt 🙂
Älskar att hitta någon man kan tala med som är lika borta som en själv och bara flumma runder. Vi gick ut och hoppade stor studsematta och satan vad yr man blev med lite alkohol i kroppen.
Var dock nära att hamna i slagsmål för en kille ansåg att man inte skulle vara sminkad (vilket jag var). Och det blev lite tjafs där. Men inget mer. Han stack sedan, vilket var tur för jag ville inte hamna i slagsmål.
BTW bild på mig från festen 😛 : http://upl.silentwhisper.net/u.....CF0539.JPG
(lägger den som url ifall någon finner den stötande, efter igår kan man ju inte vara för säker :P)
November 22, 2001
BarateaU wrote: hajjar inte riktigt.
Får man inte ha en system kasse full med bira när man är 20år?
Jag blev av med bira igår och min polare blev av med det igår.
Polisen sa att de ANTOG att man skulle dricka dem så de kunde konfiskera dem.
Kryphål i lagen eller?Då om man inte går med en öppnad öl så hur ska de veta om man ska dricka de eller inte.
Tog de den permanent?
I vilket fall, hävda att ni är på väg till en fest. Jag är nästan 100% säker på att de inte får ta spriten från er om ni går med den i en påse. Förutsatt att ni är 20 då.
Själv bar jag 2 backar öl rakt in i slottsskogen förbi polisen utan problem.
Tydligen kollade de legg på en del som gick runt o drack o var de inte 20 tog de spriten.
July 13, 2002
Var väl måttligt förfriskad. Kvällen började bra med massa roliga upptåg i gamla stan men slutade lite segt då vi missade allt på djurgården efter att vi irrat bort oss på gärdet 😀 Ni som bor i sthlm förståd väl en del...
Det skulle varit bättre å dra till nån fest men det känns inte riktigt som valborg :/
Aja, men idag fyller jag 18 så det blir nog utgång igen. Fast dum som man är har jag inte fixat leg och tappade bort mitt pass för 2 veckor sen :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: !!!!!! Ska leta desperat nu en timma, om jag inte hittar passet så vettefaen vad som händer...
May 17, 2002
Elias667 wrote: Var väl måttligt förfriskad. Kvällen började bra med massa roliga upptåg i gamla stan men slutade lite segt då vi missade allt på djurgården efter att vi irrat bort oss på gärdet 😀 Ni som bor i sthlm förståd väl en del...
Det skulle varit bättre å dra till nån fest men det känns inte riktigt som valborg :/
Aja, men idag fyller jag 18 så det blir nog utgång igen. Fast dum som man är har jag inte fixat leg och tappade bort mitt pass för 2 veckor sen :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: !!!!!! Ska leta desperat nu en timma, om jag inte hittar passet så vettefaen vad som händer...
grattis, testa och gå ut ändå, i värsta fall får du väll ta med dig din mamma.
3 Guest(s)