March 5, 2002
Lodisen wrote: Jajjemen! The kristet utseende spelar som sagt i helgen i Sundsvall! Lördag den 9 Juli gäller det! Vilka ska dit? Jag kan inte missa det iaf.
Knappast, såg dom på hultan, på lördag är det maiden som gäller :hb: :pray: (kristet rockade lös som fan på hultan, nice röj 8))
August 28, 2004
Fackamato wrote: [quote=Lodisen]Jajjemen! The kristet utseende spelar som sagt i helgen i Sundsvall! Lördag den 9 Juli gäller det! Vilka ska dit? Jag kan inte missa det iaf.
Knappast, såg dom på hultan, på lördag är det maiden som gäller :hb: :pray: (kristet rockade lös som fan på hultan, nice röj 8))
Kommer väl bli röj som fasen i hemstaden. 😉
September 1, 2002
Fackamato wrote: [quote=Lodisen]Jajjemen! The kristet utseende spelar som sagt i helgen i Sundsvall! Lördag den 9 Juli gäller det! Vilka ska dit? Jag kan inte missa det iaf.
Maaaiiiden! :hb:
August 28, 2004
chippen wrote: kristet har inte kvar sin gammla charm, nya skivan är tråkig och opersonlig... jag hoppas dem gör sig bättre live! (även om jag inte ska dit)
Vilka låtar finns på nya skivan? Jag hoppas klassikerna spelas iaf.
Bomb
Bärs som bärs
Kairos Fjollor
Boegmunken
Excalibur
Bög i Buffalo
Club raki turkye
De gröna svamparnas syraman
Det var satans fel
Pudrad fjolla vid königens hof
Tommy Tommy
Osv 😉
May 20, 2001
Ahh, du glömde Quinna Hora är så jäkla skön den sången..
Lodisen wrote: [quote=chippen]kristet har inte kvar sin gammla charm, nya skivan är tråkig och opersonlig... jag hoppas dem gör sig bättre live! (även om jag inte ska dit)
Vilka låtar finns på nya skivan? Jag hoppas klassikerna spelas iaf.
Bomb
Bärs som bärs
Kairos Fjollor
Boegmunken
Excalibur
Bög i Buffalo
Club raki turkye
De gröna svamparnas syraman
Det var satans fel
Pudrad fjolla vid königens hof
Tommy Tommy
Osv 😉