July 27, 2002
[-Pale- wrote: ]Orkar inte sitta och rota rätt på alla dumheter han har för sig.
Men du måste ha sett det.
Han är ju överallt och klämmer ur sig onödig komentarer och annat spydigt.
Sant, kom igen nu, mer på yes så skickar vi pm till zennan lr skiroy! !! 🙂 :bgrin: :bgrin:
October 28, 2002
Jag tror moderatorerna klarar att sköta sitt jobb alldeles utmärkt. om Pim_ förtjänat en ban så skulle han nog redan fått den. att starta en sån här tråd är enormt dålig stil.
Förtjänar han en ban kommer han få det, inget du ska komma och lägga dig i "Pale".
Detta är jue i princip ett påhopp.
Vad Pim_ skrivit eller inte skrivit är inte min ensak att döma ut. bryter det mot reglerna så tar moderatorerna hand om det som sagt.
Iaf jag skulle tycka något om Pim_ som kan vara något för han eller en moderator att veta hade jag skickat PM.
October 18, 2002
Jo, det är nog som du säger, ett litet påhopp.
Men de mängder av påhopp och elaka och spydiga komentarer han spyr ut, anser jag som påhopp.
Klart att Moderatorerna skulle göra sitt jobb, men efter att ha blivit riktigt iriterad på honom så gjorde jag den här tråden för att se om det bara va jag, eller om flera tycker som jag.
September 12, 2001
Jag har redan sett Pim_:s inlägg och kan ju säga att han har inte fått en varning för inte.
På sistone har vissa inlägg skrivna av honom varit duktigt spydiga måste jag säga.
Vi försöker hålla en högre tolerans mot andra forum men men...det lyckas inte alltid. Tyvärr.
Låser denna tråd då jag finner att frågan är utagerad.
Övriga synpunkter tar ni med mig via ICQ,PM eller mail.
[email]skiroy@nordichardware.se[/email]
2 Guest(s)