February 12, 2003
azN- wrote: [quote=Mean Machine][quote=azN-][quote=Mean Machine]Gillar du metal med inslag av lite trance/rave? Let me introduce: *trumvirvel* *trumvirvel* *trumvirvel* Static-X
EDIT: För att jävlas lite (som jag alltid gör). azN-, det var en j**la massa fjortispop du lyssnade på...;)
Ahmen kom då, kom då! (Med sån där ghetto-röst och uttal)
Varför ska alla alltid på mig för? 👿
Ska nog komma på något att göra mot dig också.
Och för den delen tror jag att trådskaparen också gillar den musiken eftersom den är skön att lyssna på. Eller hur trådskaparen? [-o<
Ok, jag ska inte tracka ner på dig, då faktiskt NES_boy är ännu värre...
Linkin' Park...:spy:
Det värsta är att jag o "NES_Boy" är kompisar IRL också :)R
Inte undra på...:twisted:
Skulle aldrig gifta mig med nån som lyssnar på linkin park/good charlotte/annan "kolla-jag-har-sminkat-mig-visst-är-jag-ond-och-hårdrockig"-pop.
Tack för mig.
January 22, 2003
Mean Machine wrote: [quote=azN-][quote=Mean Machine]Gillar du metal med inslag av lite trance/rave? Let me introduce: *trumvirvel* *trumvirvel* *trumvirvel* Static-X
EDIT: För att jävlas lite (som jag alltid gör). azN-, det var en j**la massa fjortispop du lyssnade på...;)
Ahmen kom då, kom då! (Med sån där ghetto-röst och uttal)
Varför ska alla alltid på mig för? 👿
Ska nog komma på något att göra mot dig också.
Och för den delen tror jag att trådskaparen också gillar den musiken eftersom den är skön att lyssna på. Eller hur trådskaparen? [-o<
Ok, jag ska inte tracka ner på dig, då faktiskt NES_boy är ännu värre...
Linkin' Park...:spy:
HEY!
Linkin park var bra innan Meteora! :arg:
February 12, 2003
Adam wrote: Jösses va me tips.. Stort tack till er alla. Nu ska jag väl testa Staind, Stratovarious, Static-X och så markollio förstås...! 😉
Wawawawaw00t? Vem sa Staind? Kom på att jag inte hört de på typ två månader, får grym abstinens. Mitt favoritband efter Static-X.
May 17, 2002
en lite inflikning:
Om du tröttnar på alla hårdrock och sådant som du blivit tipsad om och istället vill ha en lite trevlig skiva med jultema så tycker jag du ska ta och skaffa dig:
Werner och Werner - Kockarnas julskiva,
mycket bra skiva med en hel massa trevliga och selleririka låtar.
October 28, 2004
Delph1 wrote: Några som andra inte nämnt:
Metallica (de första fyra, resten duger imho)
//Andreas
Där har du iofs VÄLDIGT FEL, så du menar att ...And justice for all, black album, load, reload, garage inc, s&m och självaste St.Anger inte duger????? vet ej om detta är person angrepp eller inte men, ÄR DU DUM I HELA HUVUDET eller :evil:? (om jag får en varning är det fan värt)...
Jösses, iaf, själv skulle jag rekommendera Iron maiden, Number of the beast och Brave new world. Metallica går alltid :), alla album är bra men ..And justice for all är något alldeles extra..
Allt går bra utom hiphop 🙂
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
July 4, 2003
Tallji wrote: [quote=Delph1]Några som andra inte nämnt:
//Andreas
Där har du iofs VÄLDIGT FEL, så du menar att ...And justice for all, black album, load, reload, garage inc, s&m och självaste St.Anger inte duger????? vet ej om detta är person angrepp eller inte men, ÄR DU DUM I HELA HUVUDET eller :evil:? (om jag får en varning är det fan värt)...
Jösses, iaf, själv skulle jag rekommendera Iron maiden, Number of the beast och Brave new world. Metallica går alltid :), alla album är bra men ..And justice for all är något alldeles extra..
And justice for all är ju den fjärde, dvs en av de fyra första.
Load och Reload var ju inte sådär jätte heta heller.
Fast Black Album var ju bra, Garage Inc och St Anger dög.
October 28, 2004
iofs är garage days re-twisted deras 4.e daaaah, justice är 5.e,
och load äger ju iofs med Untill it sleeps 🙂
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
November 27, 2003
//Andreas
Fyra första är väl ändå: Kill Em All, Ride The Lightning, Master of Puppets och ... And justice for all. Garage Days räknar jag som en EP, miss av mig att inte säga det 😛
Black Album tycker jag är ren fjortisrock. Värsta selloutskivan i historien. Unforgiven är den enda jag faktiskt lyssnar på någon gång då och då.
Load och Reload är riktigt skräp rakt igenom.
Garage Inc. innnehöll ett par hyfsade covers. Det är allt.
St. Anger innehåller inte ett enda gitarr-solo, eller ens ett utpräglat gitarrspel för den delen, Allt fokus ligger på Larz virveltrumma, och då är han ändå en inte speciellt superbra trummis, även om han har en attityd utan dess like.
Iron Maiden kan jag nog rekommendera det mesta utom åren '93-'99 typ.
EDIT: Och nej jag tar inte illa upp. Inte första gången jag argumenterat med ett Metallica-fan 😉
//Andreas
April 10, 2003
//Andreas
Dom fyra första är riktigt bra Black är faktist också bra dock inte längre metalica som dom var utan en totalvändning och som många ser det en sellout skiva.
Load Re-Load nån enstaka bra låt
Gara inc. covers
St. Anger om man skall överföra musikupplevelsen till en fysisk upplevelse kan väll gämnföras med ett rövknull av en tagbuske doppad i chili.
Men men det är min åsikt då musik är jävligt personligt.
November 27, 2003
Tyrfing wrote: Dom fyra första är riktigt bra Black är faktist också bra dock inte längre metalica som dom var utan en totalvändning och som många ser det en sellout skiva.
Load Re-Load nån enstaka bra låt
Gara inc. covers
St. Anger om man skall överföra musikupplevelsen till en fysisk upplevelse kan väll gämnföras med ett rövknull av en tagbuske doppad i chili.
Men men det är min åsikt då musik är jävligt personligt.
OMG! :heart: :hb: :worship:
//Andreas
2 Guest(s)