December 28, 2004
Hur ska man göra i lumpen om man inte orkar åka hem på helgerna när man väl får det? 🙄
Alla kommer ju vara helcpiga...om "dom" har hållit inne med det ett himla tag
Under Andra världskriget så fick dom kvinnliga inom militären använda långbyxor för att inte riskeras att bli med barn.
March 4, 2003
Collateral wrote: Hur ska man göra i lumpen om man inte orkar åka hem på helgerna när man väl får det? 🙄
Alla kommer ju vara helcpiga...om "dom" har hållit inne med det ett himla tagUnder Andra världskriget så fick dom kvinnliga inom militären använda långbyxor för att inte riskeras att bli med barn.
Man har alltid något att göra, så jävla kåt är man inte så man sätter sig på magsjuketoan för att gnida skinnspik.
Inte orkar åka hem?? Tro mig, du vill åka hem.
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Får inte träffa min flickvänn förräns fredag om två veckor.
Slår vad om att ingen av er kan hålla er utan att ha sex eller på egen hand (:roll:) tillfredställa er under den tiden från ikväll till då så ja behöver inte oroa mig att utmaningstiden inte räcker till...
Finns ju inget sätt att kolla upp de här så var å en får ha sitt samvete att tampas med. Man lägger sig när det "ofrånkomliga" (för den svage ;)(:roll:) ) har inträffat.Imorgon kväll börjar utmaningen. Anmäl er nu, den som inte är anmäld före 18:00 imorrn är inte med...
Nu den stora frågan, varför? Varför ska man göra detta mot sejsjälv?
För att ta kontroll.. För att känna att man själv har makten å inte styrs av något än ens egen logik. För att känna sig fri! Eller bara för äran att vara den som med störst karakträr står som sista man. 😉Den som håller sig längst vinner..
Här ska det väl inte förekomma vadslagning.
Om jag inte missminner mig så är det olaglig vadhållning kråkis. 😉 😀
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Får inte träffa min flickvänn förräns fredag om två veckor.
Slår vad om att ingen av er kan hålla er utan att ha sex eller på egen hand (:roll:) tillfredställa er under den tiden från ikväll till då så ja behöver inte oroa mig att utmaningstiden inte räcker till...
Finns ju inget sätt att kolla upp de här så var å en får ha sitt samvete att tampas med. Man lägger sig när det "ofrånkomliga" (för den svage ;)(:roll:) ) har inträffat.Imorgon kväll börjar utmaningen. Anmäl er nu, den som inte är anmäld före 18:00 imorrn är inte med...
Nu den stora frågan, varför? Varför ska man göra detta mot sejsjälv?
För att ta kontroll.. För att känna att man själv har makten å inte styrs av något än ens egen logik. För att känna sig fri! Eller bara för äran att vara den som med störst karakträr står som sista man. 😉Den som håller sig längst vinner..
Här ska det väl inte förekomma vadslagning.
Om jag inte missminner mig så är det olaglig vadhållning kråkis. 😉 😀
Det är ingen vadslagning.. De här är en utmaning. En utmaning för att stärka karaktären.. 😉
Nu ska jag samla ihop de tävlande.. 😀
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Det är ingen vadslagning.. De här är en utmaning. En utmaning för att stärka karaktären.. 😉
Tja...som jag ser det så är din egen karaktär definitivt förlorad för länge sedan. 😉
Ja kanske det... 🙄 Å kanske inte för allt för länge sedan... 🙄 Men de var inte det du mena va? 😉
Det är nu det gäller iaf, nu kan jag vinna tillbaka den.. 😀
December 28, 2004
Jag referar denna tävlingen till denna filmen: http://www.imdb.com/title/tt0243736/
February 12, 2002
Collateral wrote: Jag referar denna tävlingen till denna filmen: http://www.imdb.com/title/tt0243736/
Je vet, ja har sett den.. 😉
Men jag gav mig in i sånna här missions före jag sett den också. 🙂
2 Guest(s)