April 1, 2003
hände mig i mölndals centrum..jag o en polare stod o tittade in i ett skyltfönster....o då hör vi nån skrika något sluddrigt...vi tittar..ser ett fylle börja springa och skrika mot oss att han skall slå oss sönder o samman...springer efter oss..han rammlar o slår sig....men senn möter vi honom igen...då var han lite nyktrare..o han förklarade att han trodde att vi slog sönder rutan.... när vi stod typ 1.5 m ifrån rutan.... men men
January 17, 2002
obelix wrote: Det har kanske varit ett inbrott förmycket i det området...
Även om det var ett felaktigt beteende så kan det finnas en naturlig förklaring bakom det..
Lika väl som att gubben helt enkelt bara var dumknullad...
Husen var färdigbyggda för typ 2 veckor sedan, alla har just flyttat in.
February 3, 2003
Pojo wrote: Felet ligger i att ni inte ser tillräckligt "farliga" ut så folk "vågar" gå fram till er.
Detta kan du lösas med att man bär med sig ett så kallat bollträ model XXXXL, och slår lite oprovocerat i de få som kommer för nära.
Det kan ju också leda till att man åker in Men att gå med ett baseboll trä låter lite kul..Måste testa det. Gå in på rosengård i malmö (för dom av er som vet vad det är) med en "jag älskar sverige" t-shirt och se hur länge man håller ut 😀
1. Du hade troligen blivit skjuten först 2. Skojade bara för dom av er som inte förstog
December 15, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Pojo]Felet ligger i att ni inte ser tillräckligt "farliga" ut så folk "vågar" gå fram till er.
Detta kan du lösas med att man bär med sig ett så kallat bollträ model XXXXL, och slår lite oprovocerat i de få som kommer för nära.
Det kan ju också leda till att man åker in Men att gå med ett baseboll trä låter lite kul..Måste testa det. Gå in på rosengård i malmö (för dom av er som vet vad det är) med en "jag älskar sverige" t-shirt och se hur länge man håller ut 😀
1. Du hade troligen blivit skjuten först 2. Skojade bara för dom av er som inte förstog
Åja, jag har gjort nåt liknande, gick och handlade på ro-cent (stort varuhus i rosengård) med en svensk flagga på min t-shirt (tror det var fotbolls-vm eller nåt) och det kom fram ett gäng ungdomar och frågade mig om jag var rasist,nej svarade jag , jag är patriot, så frågade jag honom om han var det med, nej sade han, han var en Rom (Zigenare för er som inte vet vad Romer är) , jaha sade jag, så du är rasist?
Dom fattade poängen och tyckte jag var "cool", idioter tänkte jag medan jag gick vidare och handlade...
1 Guest(s)