June 28, 2001
nån poet sa nångång nått i stil med "Skadjeglädje är den sanna glädjen"
undra om det ligger nått i det.
tidigareidag så parkerade jag bilen hos en polare vars morsa har ställt en kona på gräsmattan för att folk kör upp och parkerar där, den körde jag över =)
strax efter det så spelade vi lite billjard då en söt servitris fyller en bricka med glas till max för att slippa gå 2 gånger, precis när hon försvunnit ur min synvinkel så hör jag en blandning av glaskross och en en suck.
eftersom jag är en nattmäniska och gick upp vid 16 tiden idag så är jag på min maximla energi vid denna tiden så spelar jag rätt rejält högt på stereon när päronen är på landet, jag må bo i villa men jag är väldigt säker på att grannarna hör basen utan problem.
detta är grannar jag inte gillar vidare mkt men man håller ju masken och hälsar artigt.
hoppas dom stör sig på min musik. (Butthole Surfers - They came in)
nu har jag skrivit av mig oxå, kanske dags att sova.
nån mer kanske vill dela med sig med sin skadeglädje ?
March 20, 2003
Inte direkt skadeglädje men ändå.
Fick slut på pengar i onsdags pga att sommarkurserna inte hade rättats klart o skickats in till LADOK så csn hade inte beviljat mitt lån för hösten.
När jag kommer hem torsdag ligger skatteåterbäringen innanför dörren tjitjing $$
Fredag morgon ser jag att mina poäng äntligen har kommit in så jag får pengar i mitten nästa vecka tjitjing $$$$
Kommer även på att den första utbetalningen är för augusti o inte september som jag räknat med innan, vilket betyder att jag får en till utbetalning från csn nästa fredag tjitjing $$$$
Och slutligen får jag lön för 3 veckor med många ob-timmar och 2 helger nästa fredag tjitjing $$$$$$
Summa sumarum 3 månadslöner och en hyfsad slant i skatteåterbäring på en vecka.
Så nu är jag rik som ett troll era fattiga kräk muwahahahaha
November 22, 2001
Pim_ wrote: Inte direkt skadeglädje men ändå.
Fick slut på pengar i onsdags pga att sommarkurserna inte hade rättats klart o skickats in till LADOK så csn hade inte beviljat mitt lån för hösten.
När jag kommer hem torsdag ligger skatteåterbäringen innanför dörren tjitjing $$
Fredag morgon ser jag att mina poäng äntligen har kommit in så jag får pengar i mitten nästa vecka tjitjing $$$$
Kommer även på att den första utbetalningen är för augusti o inte september som jag räknat med innan, vilket betyder att jag får en till utbetalning från csn nästa fredag tjitjing $$$$
Och slutligen får jag lön för 3 veckor med många ob-timmar och 2 helger nästa fredag tjitjing $$$$$$Summa sumarum 3 månadslöner och en hyfsad slant i skatteåterbäring på en vecka.
Så nu är jag rik som ett troll era fattiga kräk muwahahahaha
Nästan samma här, fick csn för någon vecka sedan, sen damp lön från försäkringskassan ned (för 35 dagar) samt pengar från försäkringsbolaget. Så nu väntar jag på pengar från afa-kassan, nästa csn, mer pengar från försäkringsbolaget o lite till från försäkringskassan som ska dimpa ned denna månaden.
Så jag känner mig oxå hyggligt rik 🙂
June 17, 2001
Skade glädjen handlar väl lite om att man utan att vara elak kan börja garva åt folks klantigheter så som att snubbla, rammla osv.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=festisMER][quote=Alex aka NH|WiggeR]Skade glädjen handlar väl lite om att man utan att vara elak kan börja garva åt folks klantigheter så som att snubbla, rammla osv.
Jackass, det är skade glädje.
Imo suger jackass, bara töntigt...
Jackass är uttjatat, CKY däremot 😀
March 1, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=festisMER][quote=Alex aka NH|WiggeR]Skade glädjen handlar väl lite om att man utan att vara elak kan börja garva åt folks klantigheter så som att snubbla, rammla osv.
Jag sa bara att det var skade glädje.
February 12, 2003
festisMER wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=festisMER][quote=Alex aka NH|WiggeR]Skade glädjen handlar väl lite om att man utan att vara elak kan börja garva åt folks klantigheter så som att snubbla, rammla osv.
Jag sa bara att det var skade glädje.
Skada: Ja, Glädje: Nej, eller beror på individens mentala situation.
2 Guest(s)