Jag skulle vara glad om jag slapp eländet..
Man ser ut som nån risbuske för jämnan, ids inte raka mej så ofta..
Blir mest bara om man ska på baluns.
*Edit*
Mustachen gillar jag, men håret på hakan med omnejd kunde jag gärna vara utan.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 19, 2003
.doedels wrote: Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
Skulle kunna vara något sånt. Vet att det där med att om man rakar sig så växer det mer är falskt iaf. Eftersom man rakar sig så blir det "grövre" och vassare, vilket gör att man tror att det växer mer.
.doedels wrote: Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
Mitt blir kortare när jag rakar mej, för att inte säga helt bortrakat.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 7, 2003
ilg@dd wrote: [quote=.doedels]Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
Sa jag längre eller ? Nej det gjorde jag inte...
Jag sa MER , en väldigt stor nyansskillnad.
November 27, 2003
.doedels wrote: [quote=ilg@dd][quote=.doedels]Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
Och han skojade med dig, men det missade du helt 😛
//Andreas
September 7, 2003
Delph1 wrote: [quote=.doedels][quote=ilg@dd][quote=.doedels]Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
//Andreas
Nej jag förstod precis, det var du som inte förstod att jag skojade tillbaka 😉
May 19, 2003
.doedels wrote: [quote=Delph1][quote=.doedels][quote=ilg@dd][quote=.doedels]Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
//Andreas
Oj, mycket skoj här. Kom och tänkte på tråden om att de flesta nätdiskussioner slutar med bråk, där vi dkiskuterade detta med smileys och ironi 😉
March 11, 2003
Mean Machine wrote: [quote=denstore]Misströsta inte, pojkar. Vissa av oss har fortfarade en fläckvis ansiktsbehåring, men med lite finess och fantasi kan man faktiskt göra en hel del med det lilla som finns.:)
Nu du, farfar, tar du och langar fram en blid här, pronto...;)
Det finns ju redan på sidan.
November 27, 2003
.doedels wrote: [quote=Delph1][quote=.doedels][quote=ilg@dd][quote=.doedels]Är det inte så att ju mer du rakar dig desto mer och grövre skäggväxt får man ?
//Andreas
Du glömde smileysen för det 😉
//Andreas
January 8, 2003
Började få skägg i 7:an ch hade grovt å bra skägg som allal tjejer klagade på i 9:an. Mustachen kom inte förrän sanare i 2:ndra ring och sedan dess har jag haft skägg med undantag för någon fest där dom rakat av det på fyllan.. Har en polare som inte får skägga alls utan efter 1 vecka utan rakning har det kommit ut glesa fjun som ser rätt roliga ut. hade en lärare i Engelska som hade ett stort problem med sitt skägg som växte något enormt, rakad på mogonen å långt stubb på kvällen, på en vecka hade han långt helskägg, det var synd om honom. Man orkar inte alltid raka sig så det är skönt å ha en skäggtrimmer så man kan dra av allt till 5mm som är rätt lagom.
2 Guest(s)