May 10, 2002
denstore wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Det har ingenting med manlighet att göra, Sulan. När mamma är en ko, så kommer pälsen automatiskt.....;)
Nu måste jag allt ta och rätt dig! Har man högre testosteron, aka manliga könshormoner, så har man oftast till alltid grövre skäggväxt, precis som man har grövre röst, större muskelmassa och större pung. Men det finns ju andra grejer som påverkar också
March 11, 2003
abishai wrote: [quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Det har ingenting med manlighet att göra, Sulan. När mamma är en ko, så kommer pälsen automatiskt.....;)
Nu måste jag allt ta och rätt dig! Har man högre testosteron, aka manliga könshormoner, så har man oftast till alltid grövre skäggväxt, precis som man har grövre röst, större muskelmassa och större pung. Men det finns ju andra grejer som påverkar också
Så du menar att bondflickor är lika perverterade som bondpojkar? Fy bubblan, skall inga djur få leva ett normalt liv.:D
August 7, 2001
denstore wrote: [quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Så du menar att bondflickor är lika perverterade som bondpojkar? Fy bubblan, skall inga djur få leva ett normalt liv.:D
Är James Bond pervers?! 😮
March 11, 2003
dree wrote: [quote=denstore][quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Har han skägg och mycket hårväxt? 😮
October 16, 2003
denstore wrote: [quote=Mean Machine][quote=denstore]Misströsta inte, pojkar. Vissa av oss har fortfarade en fläckvis ansiktsbehåring, men med lite finess och fantasi kan man faktiskt göra en hel del med det lilla som finns.:)
Nu du, farfar, tar du och langar fram en blid här, pronto...;)
Det finns ju redan på sidan.
Har du ingen bättre bild?
[Image Can Not Be Found]
EDIT: på hakan är mitt så ljust så det gör inget om jag missar att raka mig ett par dagar, bara lite störande stubb.
men mustachen syns ganska bra om man kollar efter och växer mycket ojämnt
men jag har nog ett par år på mig iaf...
May 10, 2002
denstore wrote: [quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Alla bönder är perversa! Har du inte lärt dig något från den där filmen....... Hitta Nemo? Seriöst, där gick det över gränsen. Jag klarar inte av att stå tyst när ett helt land lider av denna tystnad, den tystnad av tårar som rinner av en kind i regn. Den tystnad som ingen hör eftersom landet styrs av maktgalna pacifister utan mättnad, som bara tar och tar utan att döda! Jag skakar av ilska när jag hör barnen gråta, men jag gör inget. Nej då! Man ska inget göra, det går bra över efter en stund. Såren läker med tiden det får vi lära oss i skolan, där vi hjärntvättas av återupplivade nazigeneraler, dubbade till svenska för att inte få oss att tro annat! Vi får inget misstänka, säga ifrån eller använda som lyrik i våra glädjerika visor vi spelar tillsammans runt elden på kvällarna när månen lyser upp det dystra landskapet. Nej, vi ska vara pryda. Vi ska inte säga nej, vi ska hålla med. Goda medborgare, goda hamburgare. Hamburgare som slaktas från oskyldiga djur, förrutom hundar. Hamburgare som inte vet bättre utan bara leds in i mörkret med tankar om humlor och krussiluller av sockerkakor! Nej alla bönder är inte perversa, men det är vårt samhälle! Revolution!
August 7, 2001
denstore wrote: [quote=dree][quote=denstore][quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...
Har han skägg och mycket hårväxt? 😮
Numera har han det. :bgrin:
(tänker på Sean Connery)
January 12, 2004
Har inte orkat läsa alla svar i denna tråden.
Men jag kan berätta att i en paralellklass så hade vi en kille som började raka sig i 7-8:an.
När han gick ut 9:an så kunde han odla rejält med skägg om han ville.
Å andra sidan så känner jag en kille som när han var 18 inte hade mycket hår kvar på huvudet, eller som han sa "en ovanligt bred mittbena"
tror han inte behövde raka sig någon gång.
2 Guest(s)