skägg..|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
skägg..
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
sp_UserOfflineSmall Offline
860070
March 16, 2005 - 6:52 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Det har ingenting med manlighet att göra, Sulan. När mamma är en ko, så kommer pälsen automatiskt.....;)

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
860082
March 16, 2005 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Det har ingenting med manlighet att göra, Sulan. När mamma är en ko, så kommer pälsen automatiskt.....;)

Nu måste jag allt ta och rätt dig! Har man högre testosteron, aka manliga könshormoner, så har man oftast till alltid grövre skäggväxt, precis som man har grövre röst, större muskelmassa och större pung. Men det finns ju andra grejer som påverkar också

denstore
Member
Medlem
860084
March 16, 2005 - 7:21 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Nu måste jag allt ta och rätt dig! Har man högre testosteron, aka manliga könshormoner, så har man oftast till alltid grövre skäggväxt, precis som man har grövre röst, större muskelmassa och större pung. Men det finns ju andra grejer som påverkar också

Så du menar att bondflickor är lika perverterade som bondpojkar? Fy bubblan, skall inga djur få leva ett normalt liv.:D

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
860099
March 16, 2005 - 7:42 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Så du menar att bondflickor är lika perverterade som bondpojkar? Fy bubblan, skall inga djur få leva ett normalt liv.:D

Är James Bond pervers?! 😮

denstore
Member
Medlem
860134
March 16, 2005 - 8:38 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: [quote=denstore][quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Har han skägg och mycket hårväxt? 😮

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
860159
March 16, 2005 - 9:24 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Mean Machine][quote=denstore]Misströsta inte, pojkar. Vissa av oss har fortfarade en fläckvis ansiktsbehåring, men med lite finess och fantasi kan man faktiskt göra en hel del med det lilla som finns.:)

Nu du, farfar, tar du och langar fram en blid här, pronto...;)

Det finns ju redan på sidan.

Har du ingen bättre bild?

[Image Can Not Be Found]

EDIT: på hakan är mitt så ljust så det gör inget om jag missar att raka mig ett par dagar, bara lite störande stubb.

men mustachen syns ganska bra om man kollar efter och växer mycket ojämnt

men jag har nog ett par år på mig iaf...

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
860188
March 16, 2005 - 10:02 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Alla bönder är perversa! Har du inte lärt dig något från den där filmen....... Hitta Nemo? Seriöst, där gick det över gränsen. Jag klarar inte av att stå tyst när ett helt land lider av denna tystnad, den tystnad av tårar som rinner av en kind i regn. Den tystnad som ingen hör eftersom landet styrs av maktgalna pacifister utan mättnad, som bara tar och tar utan att döda! Jag skakar av ilska när jag hör barnen gråta, men jag gör inget. Nej då! Man ska inget göra, det går bra över efter en stund. Såren läker med tiden det får vi lära oss i skolan, där vi hjärntvättas av återupplivade nazigeneraler, dubbade till svenska för att inte få oss att tro annat! Vi får inget misstänka, säga ifrån eller använda som lyrik i våra glädjerika visor vi spelar tillsammans runt elden på kvällarna när månen lyser upp det dystra landskapet. Nej, vi ska vara pryda. Vi ska inte säga nej, vi ska hålla med. Goda medborgare, goda hamburgare. Hamburgare som slaktas från oskyldiga djur, förrutom hundar. Hamburgare som inte vet bättre utan bara leds in i mörkret med tankar om humlor och krussiluller av sockerkakor! Nej alla bönder är inte perversa, men det är vårt samhälle! Revolution!

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
860204
March 16, 2005 - 10:28 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Hehe... ord...

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
860767
March 17, 2005 - 10:11 pm
sp_Permalink sp_Print

:)R

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
860769
March 17, 2005 - 10:19 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=dree][quote=denstore][quote=abishai][quote=denstore][quote=[Gamepredator] Sulan]Btw. Behöver jag påpeka att alla bönder har mycket kraftig behåring...

Har han skägg och mycket hårväxt? 😮

Numera har han det. :bgrin:
(tänker på Sean Connery)

.ToL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1319
860770
March 17, 2005 - 10:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Har en kompis som vill ha ZZTop skägg, han har inte ens fjun i ansiktet. laugh

Haha, då får han nog fan kämpa. Trummisen i ZZtop heter Beard(stava?) i efternamn och han är den enda utan skägg :D(hans fru vill itne att han ska ha det)

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
860773
March 17, 2005 - 10:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Har inte orkat läsa alla svar i denna tråden.

Men jag kan berätta att i en paralellklass så hade vi en kille som började raka sig i 7-8:an.
När han gick ut 9:an så kunde han odla rejält med skägg om han ville.

Å andra sidan så känner jag en kille som när han var 18 inte hade mycket hår kvar på huvudet, eller som han sa "en ovanligt bred mittbena" laugh

tror han inte behövde raka sig någon gång.

Relaxia
Member
Medlem
Forum Posts: 3065
860797
March 17, 2005 - 11:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu såhär vid tenta-p så blir det alltid att man odlar tenta-skägg. Blir ganska obekvämt efter ett tag.
Denna gång så blev det dock en omgång med hyveln vid halvlek då tjejjen skulle ha kalas. Vad är det för sätt att fylla år mitt under tenta-p va!! *morr* 🙂

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
860800
March 18, 2005 - 12:12 am
sp_Permalink sp_Print

Rakade av mitt slutspelsskägg idag 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 504
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL