November 4, 2001
noppa satan så slutar det växa efter ett tag..
nu säger alla säger "men tjejer noppar ögonbryn osv och det växer ut"
men jag menar verkligen NOPPA SATAN, dvs hela tiden...
Tänk er indianerna har ni någonsin sätt en sådan med skägg? nej... dom noppade satan under sina tidiga år och sen växte det inte ut mer
November 22, 2001
Arny wrote: Kraftig skäggväxt är grymt jobbigt om man gör lumpen. Eftersom man rakar sig varje dag ökar skäggväxten och man får raka sig ännu oftare.
Jag klarade mig 3 veckor utan att åka dit på omrakning 🙂
Att skägget växer snabbare för att man rakar sig är en myt.
Är inte så mycket du kan göra åt det, kanske löspolisonger?
July 3, 2003
SuperNova wrote: noppa f*n så slutar det växa efter ett tag..
nu säger alla säger "men tjejer noppar ögonbryn osv och det växer ut"men jag menar verkligen NOPPA f*n, dvs hela tiden...
Tänk er indianerna har ni någonsin sätt en sådan med skägg? nej... dom noppade f*n under sina tidiga år och sen växte det inte ut mer
Noppa!? SKojar du 😛 Orka stå och och försöka dra bort skäggväxten 😕
November 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=Arny]Kraftig skäggväxt är grymt jobbigt om man gör lumpen. Eftersom man rakar sig varje dag ökar skäggväxten och man får raka sig ännu oftare.
Jag klarade mig 3 veckor utan att åka dit på omrakning 🙂
Att skägget växer snabbare för att man rakar sig är en myt.
Då har du en ovanligt dålig skäggväxt.
Skägget kanske inte blir längre men det blir iaf grövre när man rakar sig ofta. De mjuka fjunen man en gång hade blir till vassa pålar.
January 14, 2002
jag efter 5 dagar utan att raka mig:
http://user.tninet.se/~sdt996f.....d%2023.jpg
jag som jag oftast brukar se ut 😛
http://user.tninet.se/~sdt996f.....%20(2).jpg
(17 år)
January 17, 2002
Jag skulle fan aldrig klara mig utan skägg! Jag har haft de mesta former på skägget, just nu sparar jag ut till pipskägg/bockskägg.
Jag kan inte fatta hur ni räds lite hårväxt? Det ser bara snyggt ut om man sköter om det 2-3 gånger i veckan, och det är definitivt mindre jobbigt än att raka sig varje dag som många här gör...
Jag har hår överallt, ryggen är luden som fan, ca 1cm hår från topp till botten, det värmer extra vettu 😉 Roligast är nog att jag har ganska långt hår på örsnibbarna och fingrarna också 😀
STADSFJOLLOR!
July 19, 2001
SuperNova wrote: Tänk er indianerna har ni någonsin sätt en sådan med skägg? nej... dom noppade f*n under sina tidiga år och sen växte det inte ut mer
Eller så är det så att indianer inte får skägg p.g.a. deras lite annorlunda arvsmassa :p..
Äh, skägg är bara manligt era barnrumpor 😛
January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Ändrade avatar så alla meterosexuella stadsfjollor får se hur skägg ser ut
Eller så att alla vet vem dom ska undvika för att inte drabbas av olyckor [Image Can Not Be Found]
Eller så vet du vem som har jaktlicens på enbart vesslor med ett kasst sinne för humor 😀
2 Guest(s)