May 1, 2003
Ogrebeast wrote: http://www.danielogren.se/foru......php?t=128
:va:
nice tråd ogre, man fick sig ett par sköna skratt 🙂
January 23, 2002
Ok, här kommer några.
- Vet ni varför kvinnor inte blinkar under förspelet...?
- Dom hinner inte...
Det var två sekreterare som stod i en hiss, så såg dom en spermafläck på golvet. Då böjde sig den ene ner och petade lite i det och smakade... och så sa hon:
- Det är ingen från kontoret i allafall.
Det var två damer som satt på ett café och drack kaffe. Då den ena damen sa till den andra:
- Du har gått och fört ut att min man har en vårta på picken.
- Det har jag inte sa den andra damen.
- Det har du visst sa den andra igen.
- Nej sa den andra, det enda jag har sagt är att det har kännts som det vore en vårta.
En man och hans fru hade bestämt sig för att lära sig spela golf, så de bokade en instruktör. Mannen va på den första lektionen och instruktören ville se om han kunde slå en golfboll rätt. Mannen grabbade klubban och slog till, men bollen gick rakt in i skogen. Instruktören förstod vad han gjorde fel och sa:
- "Du håller klubban för hårt, låtsas att det är din frus bröst du håller i och försök igen". Den här gången flög bollen rakt fram, minst ett hundra meter.
Dagen därpå var det frugans tur att ta samma lektion, hon slog ett prov slag och bollen gick snett in i ett par buskar. Då sa instruktören:
- "Låtsas att klubban är din mans pick du håller i och försök igen". Frun gjorde detta och bollen dunsade iväg ett per meter. Då sa instruktören:
- Det går nog bättre om du tar ut klubban ur munnen"...
January 23, 2002
En till:
Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll. Bytet gjordes och senare på kvällen låg det ena paret och småpratade i sängen.
- Ja du Didi, det där var inte så dumt!
- Det har du rätt i, MrWeizel. Hur tror du det går för heimdal och Gueno?
:bgrin:
September 28, 2003
Steel wrote: En till:
Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll. Bytet gjordes och senare på kvällen låg det ena paret och småpratade i sängen.
- Det har du rätt i, MrWeizel. Hur tror du det går för heimdal och Gueno?:bgrin:
:bgrin:
June 3, 2001
Steel wrote: En till:
- Det har du rätt i, MrWeizel. Hur tror du det går för heimdal och Gueno?:bgrin:
Haha!
Edit:
Ogrebeast wrote: http://www.danielogren.se/foru......php?t=128
:va:
Hittat mina på internet.
January 23, 2002
En bög skulle begrava sin vän och frågade prästen.
- Får jag ta med mig urnan med askan hem?
- Ja det går väl bra, sa prästen, ska du sprida den på något särskilt ställe?
- Nä, jag ska äta upp den.
- Äta upp den??
- Ja, jag vill känna honom i röven en sista gång.
- Hjälp mig doktorn, jag är bög!
-Självklart, följ bara min ordination. Varje morgon, middag och kväll tar ni en liter naturell yoghurt, en liten burk surströmming, tre råa ägg och en citron, kör allt i mixern och drick mixturen kall.
- Därefter gör ni paus i behandlingen tills ni åter känner att Ni är på väg att falla in i Bögbeteendet igen. då upprepar ni behandlingen.
- Tack doktorn.
- Ingen orsak.
- Sköterskan som hört allt påpekar för läkaren följande.
- Men det hjälper väl inte.
- Nej det vet jag väl, men han får i alla fall reda på vad han ska ha rövhålet till.
Om någon homosexuell tar illa upp så ber jag om ursäkt. 🙂
1 Guest(s)