November 16, 2002
@Dehman: Always follow the great wizard Metz for his own miandering experiences are so enxtent..... blablablablablbalablabla
Hello, I am a Norwegian virus. I'm not technical. Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.
pX67((000000;328888 error
@keffing: jag säger som catstyle skulle sagt om vi satt på ventrilo "din geeeekxzzzooor" 😀 😀 😀
November 16, 2002
HELIX wrote: [quote=Metz]Dehman stick till närmsta tipp/återvinnings station o rota lite i deras elektronik container...man kan hitta mkt skojjsigt där och tom ett fungerande nätagg 😀 som du kan ha temporärt
Temporärt? Jag har många najsa grejjer från skroten i mina datorer..
jovisst men vissa människor är ju lite halvt som halvt kräsna, snorkiga, fåfänga etc så jag vet inte... han verkade inte nappa på min ide iaf
August 22, 2005
Metz wrote: @Dehman: Always follow the great wizard Metz for his own miandering experiences are so enxtent..... blablablablablbalablabla
Hello, I am a Norwegian virus. I'm not technical. Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.
pX67((000000;328888 error
@keffing: jag säger som catstyle skulle sagt om vi satt på ventrilo "din geeeekxzzzooor" 😀 😀 😀
Hahaha, sådär skulle jag aldrig säga!
2 Guest(s)