August 27, 2003
zcorpan wrote: [quote=Json_81][quote=coalan]Det fulaste men nästan effektivaste sättet är att stoppa fingret i mun till det läkt
Det ska man inte göra, massor med bakterier i munnen
Var ska bakterierna komma ifrån, ditt eget blod eller? 😮
Nej, från shishkebaben du precis åt eller i värsta fall; tandtrollen tar över kontrollen på ditt finger
March 1, 2004
BelGarath wrote: [quote=Json_81][quote=coalan]Det fulaste men nästan effektivaste sättet är att stoppa fingret i mun till det läkt
FEL!
Om man råkar skära av en kroppsdel ska man stoppa den i munnen på väg till sjukhuset för att kroppsdelen inte ska börja dö.
Om man skär av en kropsdel t.ex ett finger ska man ha det i munnen, men det är för att fingret måste ha samma tempratur som resten av kroppen, annars dör fingret.
Om du får ett skär sår i fingret kan du ju ffs inte ha fingret i munnen flera dagar. Det var de dummaste jag har hört. Det är bara slänga på ett plåster.
June 20, 2002
HuGGe wrote: [quote=zcorpan][quote=Json_81][quote=coalan]Det fulaste men nästan effektivaste sättet är att stoppa fingret i mun till det läkt
Var ska bakterierna komma ifrån, ditt eget blod eller? 😮
Nej, från shishkebaben du precis åt eller i värsta fall; tandtrollen tar över kontrollen på ditt finger
Kan nog tänka mig att munnen ändå är bättre än friska luften, med tanke på ett trevligt bakteriedödande medel vid namn saliv.
January 14, 2002
Ursäkta om jag snor tråden lite men det hände mig en olycka för ett tag sen oxå 😉 *BILD* för de som inte gillar blod 8)
sen att det gör ont att skära sig i fingret är väll ganska uppenbart då vi typ har fler känselceller där än nån stanns annars 😉
Edit: Fotot är taget direkt efter det skedde (crossolycka) så det är inte tvättat än 😛 dock så blev det bara tvål och vatten sen den friska luften utan plåster eller liknande.. läkte bra
May 19, 2003
stormaz wrote: [quote=coalan]Är det inte såna där sår som blöder som f*n.
Blir inte många frags ett tag framöver :E
Hehe, nej inte så många frags ikväll inte. Jo det blödde/blöder somfan. Detta är den värsta skadan jag råkat ut för tror jag. En stukad fot är ju INGENTING jämfört med detta, aldrig varit med om värre.
skaffa cancer garanterat värre jag vet. tänk så här det finns alltid nåt som är värre
1 Guest(s)