October 20, 2001
Alltför ofta ser jag påhopp eller att folk hånar andras frågor!
Är det kul att försöka vara rolig på någon annans bekostnad? SKÄRPNING nu asså.
Jag vet inte hur många gånger jag har sett folk som har "försökt" vara rolig på någon annans bekostnad och när jag själv läst igenom va dom har skrivit så kan man ju undra va dom själva har innanför pannbenet!
Visst jag är inte oskyldig, det ska jag inte säga att jag är MEN jag hoppar inte på någon som ställer en helt vanlig fråga! Jag behöver inte "spela" smart för det är jag redan 😮 Nää men allvarligt, ofta så har jag sett sk. smarta kommentarer och då själv ibland skrivit något kul på hans bekostnad för att han i sin tur "försökte" spela smart men lyckades inte så bra själv. De tycker jag bara är förtjänat!
Finns det något värre än folk som ska sätta sej på andra? (Väntar på en "smart" kommentar att det VISST finns värre saker)
Det är precis kommentarer som dom jag menar, varför ska det va så J*VLA nödvändigt att ens orka märka ord på andra? Mår folk bättre av det eller? Nää allvarligt det är SJUKT!
TÄNK både 1 och 2 gånger innan du skriver och tro mej, ibland räcker det kanske att du tänker på en fråga 1-2 gånger extra och hittar själv svaret i frågan istället för att fråga först och tänka sen! En annan grej är att även tänka fler gånger innan du dra iväg en kommentar... Varför du kommenterar om det är till för att hjälpa eller stjälpa (håna/trycka ner/sätta dej på någon annan, orden är många).
January 24, 2003
June 18, 2001
Vad menar du?
Är det anmärkningar på ordval, eller onödiga svar av typen: "Sök! Vi skrev en tråd om det för två år sedan" på frågan "Vad är det för adress till x?", eller liknande, håller jag med. Något annat hån av frågor har jag inte uppmärksammat - men jag lusläser å andra sidan inte alla inlägg.
Påhopp är en annan sak, men jag måste tillstå att vissa inlägg är så extrema att de förtjänar en extrem reaktion. Man bör dock tänka till många gånger innan man brukar personangrepp mot de som skrev dem.
August 24, 2002
Öwall wrote: [quote=Biblo]är du moderator eller? 👿
Jag tycker skiroy sköter ett utmärkt jobb med att påpeka det som behövs påpeka!...
Jag tror precis att du garanterade dig en plats i hans svarta bok.. 🙂
Han är moderator?... Ok då ber jag om ursäkt och tar uppmaninen på största allvar! :bok:
October 20, 2001
Biblo wrote: är du moderator eller? 👿
Jag tycker skiroy sköter ett utmärkt jobb med att påpeka det som behövs påpeka!...
Okej kan ju va bra att veta! Säg inget så kör vi på skött dej själv och skit i andra menaliteten för det finns ju redan poliser och andra paragrafryttare som sköter sånt.
Spelar ingen roll vem det är eller VAD du är så har du ju rätt att utrycka dej om saker du inte tycker är bra eller inte bra...
Tycker iaf inte det är fel att föröka hjälpa till, varför måste det vara så att man måste bli tillfrågad för att kunna ställa upp å inte ta egna initiativ? Förstår inte, är det fel av mej att försöka hjälpa till? Hemskt ledsen isåfall... IRONI och inte alls ledsen alls för jag vet att det uppskatas mer av att ta egna initiativ än att behöva be folk om saker istället
Tack å hej å ha en förbannat trevlig helg allihopa för de ska jag ha 😮
September 12, 2001
Måste dock göra min röst hörd i detta ämne.
Jag håller med Vecna att det förekommer för många påhopp och en del klart ogenomtänkta kommentarer.
Detta är ett forum...alltså har man tid att tänka igenom vad man skriver innan man postar sitt inlägg!
Utnyttja det och tänk till innan.
August 24, 2002
Vecna wrote: [quote=Biblo]är du moderator eller? 👿
Okej kan ju va bra att veta! Säg inget så kör vi på skött dej själv och skit i andra menaliteten för det finns ju redan poliser och andra paragrafryttare som sköter sånt.
Spelar ingen roll vem det är eller VAD du är så har du ju rätt att utrycka dej om saker du inte tycker är bra eller inte bra...
Tycker iaf inte det är fel att föröka hjälpa till, varför måste det vara så att man måste bli tillfrågad för att kunna ställa upp å inte ta egna initiativ? Förstår inte, är det fel av mej att försöka hjälpa till? Hemskt ledsen isåfall... IRONI och inte alls ledsen alls för jag vet att det uppskatas mer av att ta egna initiativ än att behöva be folk om saker istället
Tack å hej å ha en förbannat trevlig helg allihopa för de ska jag ha 😮
visst det är fina ord men det låter som du säger att det förekommer allvarlig mobbing... många inlägg är extremt onödiga men inlägg med dert innehållet du säger har jag sällan stött på... men visa nårra såna inlägg så jjag fattar vad du vill!
Ja ha en förbannat trevlig helg ni med! Det ska jag också ha!
2 Guest(s)