SKÄRPNING med påhopp och kommentarer!!!|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
SKÄRPNING med påhopp och kommentarer!!!
skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
sp_UserOfflineSmall Offline
293239
March 20, 2003 - 7:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Chewie wrote: VA !!!
Ska vi inte få göra påhopp nu heller. Hur f*n ska jag då kunna dissa Öwall för hans fula mössa.

Självklart är Öwalls mössa tillåten att hoppa på 😀

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
293241
March 20, 2003 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Chewie wrote: VA !!!
Ska vi inte få göra påhopp nu heller. Hur f*n ska jag då kunna dissa Öwall för hans fula mössa.

hahahahahahahaha laugh laugh laugh laugh laugh laugh

Biblo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 975
293268
March 20, 2003 - 8:17 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Chewie]VA !!!

Självklart är Öwalls mössa tillåten att hoppa på 😀

nä inte hoppa på den röda kenobollen! 😀

tja... det senast jag såg var .. hmm den där snubben som snacka mysko om den där ericssontelefonen... är den rånad av nån tonåring så förtjänar han all skit i världen. Men det är ju det det där "om"

Vecna
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 674
293308
March 20, 2003 - 9:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Biblo wrote: [quote=Vecna][quote=Biblo]är du moderator eller? 👿

Jag tycker skiroy sköter ett utmärkt jobb med att påpeka det som behövs påpeka!...

Okej kan ju va bra att veta! Säg inget så kör vi på skött dej själv och skit i andra menaliteten för det finns ju redan poliser och andra paragrafryttare som sköter sånt.

Spelar ingen roll vem det är eller VAD du är så har du ju rätt att utrycka dej om saker du inte tycker är bra eller inte bra...

Tycker iaf inte det är fel att föröka hjälpa till, varför måste det vara så att man måste bli tillfrågad för att kunna ställa upp å inte ta egna initiativ? Förstår inte, är det fel av mej att försöka hjälpa till? Hemskt ledsen isåfall... IRONI och inte alls ledsen alls för jag vet att det uppskatas mer av att ta egna initiativ än att behöva be folk om saker istället

Tack å hej å ha en förbannat trevlig helg allihopa för de ska jag ha 😮

visst det är fina ord men det låter som du säger att det förekommer allvarlig mobbing... många inlägg är extremt onödiga men inlägg med dert innehållet du säger har jag sällan stött på... men visa nårra såna inlägg så jjag fattar vad du vill!

Ja ha en förbannat trevlig helg ni med! Det ska jag också ha!

Nej nej, inte alls så att det är "allvarlig", se inte allt svart och vitt även om du nu inte riktigt gör det men åt det värre hållet iaf. Visst de är väl klart som f*n att man ska kunna skämta och så men att tänka på om det är för att hjälpa eller stjälpa först är bra...

Sen va jag tycker man ska va J*VLIGT försiktig med är just mamma ev. pappa skämten som kommer upp ibland! Visst du/ni kanske tycker det är kul men om just fallet är att hans/hennes far/mor råkar just va död så är det inte speciellt roligt kan jag lova. Det är vanligare än man tror att det är så, inte många som tänker på det innan dom skämtar om det sen "Hoppsan, tänkte inte på det... förlåt!" Lite sent då.

De var väl att dra det till spetsen av vad som är riktigt galet å skämta om

Yata yata babbel å fragglar.... hmm appropå fragglar, jag saknar dom 🙁 Dom där gulliga gubbarna som byggde i gruvan å kremit är ju bara bäst!

De e int bra å supa så mycke nå... finns andra saker man kan lägga pengar på! (Säger han som både röker å snusar :o) och super 😮 😮 😮

Chewie
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1516
293327
March 20, 2003 - 9:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=Chewie]VA !!!

Visste ni att chewies avatar inte är från thumb wars, det är faktiskt en bild på honom...

Jepp det stämmer.
Jag hade en sådan bra hårdag den dagen, så jag var bara tvungen att ta ett kort.

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
293341
March 20, 2003 - 10:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Chewie wrote: [quote=Öwall][quote=Chewie]VA !!!

Visste ni att chewies avatar inte är från thumb wars, det är faktiskt en bild på honom...

Jepp det stämmer.
Jag hade en sådan bra hårdag den dagen, så jag var bara tvungen att ta ett kort.

*kindnyp*

Metz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1533
293743
March 21, 2003 - 4:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Den värsta sorten av spydiga komentarer e fan dessa -" åååh den e så gammal" -"men e du tidig lr" när man visar nåt lr drar en nyhet, sluta klanka ner på folk som kanske upptäcker nåt för första gången efter er 😡 skärpning!!!

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
294059
March 22, 2003 - 12:27 am
sp_Permalink sp_Print

keno boll??? Öwall e du från gotland?

ulvfanstyget
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 149
294073
March 22, 2003 - 1:20 am
sp_Permalink sp_Print

Är det bara jag som tycker öwalls mössa är mycket fin?

Det beror såklart inte på att jag har en "bandana" med samma motiv/färg utan bara på min excelenta smak!

/jaegeruffe

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
294135
March 22, 2003 - 9:53 am
sp_Permalink sp_Print

After-skimössa nr 1!!

Metz> det kan jag verkligen hålla med om. Jag skrev det i ett annat inlägg för några veckor sen, så det är ju inte direkt nån nyhet, men ändå 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 275
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL