January 18, 2003
Ogrebeast wrote: 3517 kr insatt 😀 Redan handlat lite kläder...
En kompis till mig ska bara betala 18'000 kr. Kul för henne att jobbet och Försäkringskassan, eller vad det var, missförstått varandra och strulat till det. 🙄
Har en bekant som har egen grävfirma (gått bra som satan för han). Han fick betala tillbaka över 140 papp förra året han, sved nog en del. Han har lejt ut bokföringen numera också 😀
April 16, 2003
Jag ska få fyratusen och lite växel. Kommer att köpa delar till en ny dator. Det börjar bli lite tradigt med min p3 600 Mhz nu.
Men jag har ännu inte fått in pengarna på mitt konto. De borde ju komma den här veckan. 🙁
rättelse: Nu har pengarna kommit. (nån minut efter ursprungliga inlägget) 😀 😀
February 21, 2003
matsansan wrote: [quote=Ogrebeast]3517 kr insatt 😀 Redan handlat lite kläder...
En kompis till mig ska bara betala 18'000 kr. Kul för henne att jobbet och Försäkringskassan, eller vad det var, missförstått varandra och strulat till det. 🙄
Har en bekant som har egen grävfirma (gått bra som f*n för han). Han fick betala tillbaka över 140 papp förra året han, sved nog en del. Han har lejt ut bokföringen numera också 😀
Om han har egen firma så kanske det går att punga ut de pengarna, men tjejen jag snackar om är "bara" skötare på en sjukhusavdelning så hennes plånbok är nog något smalare
Men jag hörde om en av Sveriges elit-daytraders som i vuxen ålder fortfarande bor hemma hos morsan, och skulle tydligen betala uppåt en miljard i skatt nu. :cy: Det var skatterekord av nåt slag iaf...
2 Guest(s)