April 10, 2001
ehhh dom godkännde inte min deklaration. ansåg att den var detsamma som att jag aldrig lämnat in den. och då sköntaxerade dom mig och annsåg att jag skall betala 150,000:- det är en lång och bökig historia. men kan säga som så att en av mina arbetsgivare aldrig betalade in skatt för mig. enligt skattemyndigheten fanns det inga uppgifter på att han har haft mig anställd. bara ett av problemen.. sen har det rullat på. fick även krav från förs.kassan att betala tillbaka ca: 25000:- för jag fått ut pengar när jag var sjukskriven efter en operation. men eftersom min arbetsgivare aldrig betalat´in skatt, myndigheten anser att jag deklarerat noll. ja då tyckte förs.kassan att jag skall betala tillbaka pengarna jag fått.. om vi säger så.. jäkligt jobbigt.. men det skall gå att fixa på nått sätt..
April 10, 2001
Mord,, tjaaaa tanken har föresvävat mig.
Vill dock inte spendera tid inne för någon annans dummhet.. men helt klart finns hämnd i tankarna.. har en del ideér. får se bara om man sätter något i verket eller om man bara skall lägga allt krut på att ordna upp problemet istället...
1 Guest(s)