April 1, 2001
stormaz wrote: Någon mer än jag som såg??!!
"Det är dösökerhet" När vi började bli kaxiga så slutade norsken me Söndagsåkningen och vips så va de ifatt och förbi. Så j**la typiskt, fyfan. Sista 2 kilometerna tappade han ca 36 sekunder, är ganska mycket det.
Jo jag såg det jag med. Det är trist att det går såhär, när laget i övrigt presterade väldigt bra :/
November 26, 2002
ThaMole wrote: MEN VA FAN!!!: vem bryr sig om sport!!!...
Detta e ett dator forum... USCH FÖR SPORT!!...=)
Detta är den delen av ett datorforum som är tillägnad allt utom datorer..
läs reglerna, och håll dig till de andra delarna av forumet om du inte gillar saker som inte är relaterade till datorer.
Jag såg det inte heller, gillar inte ländgskidor alls, då är alpint mycket roligare!
June 17, 2002
Öwall wrote: [quote=ThaMole]MEN VA FAN!!!: vem bryr sig om sport!!!...
Detta e ett dator forum... USCH FÖR SPORT!!...=)
Detta är den delen av ett datorforum som är tillägnad allt utom datorer..
läs reglerna, och håll dig till de andra delarna av forumet om du inte gillar saker som inte är relaterade till datorer.
Jag såg det inte heller, gillar inte ländgskidor alls, då är alpint mycket roligare!
JAG VET:.. jag bara giddrar för att jag inte gillar sport...
June 28, 2001
Gueno wrote: [quote=ThaMole]JAG VET:.. jag bara giddrar för att jag inte gillar sport...
Ska vi bilda klubb?
ja
min presentation ska vara : jag ogillar inte sport, jag ogillar dom som gillar det.
(anser att dom ofta beter sig som besatta bara för en snubbe lyckas/inte lyckas få in en boll mellan 3 stolpar.
June 18, 2001
Ingen känsla i det. Man ska vara ett med naturen, vet du. Hm...jag skulle gärna vilja prova glidflygning. Ah...känslan måste vara underbar!
Glidflygning är när man sitter i en sele, inte sant? Jag menar inte sådana där 'drakar' som man är fastspänd under som en annan fågel. Det måste vara obekvämt.
2 Guest(s)