May 17, 2002
Jag har utfört lite fler tester idag, både som mig själv och med andra som försökskanin. Det jag framkommit till är att det har väldigt stor betydelse villken form av plpp/center man använder. Det går tex. inte att jämföra center i rullform/lösvikt med plopp i "dubbelbit", då smakar det väldans olika. Däremot, om man tar samma sorts bit så är smaken så otroligt lik att det knappast går att säga villken som är villken.
March 7, 2004
Krqagyzzz wrote: Jag har utfört lite fler tester idag, både som mig själv och med andra som försökskanin. Det jag framkommit till är att det har väldigt stor betydelse villken form av plpp/center man använder. Det går tex. inte att jämföra center i rullform/lösvikt med plopp i "dubbelbit", då smakar det väldans olika. Däremot, om man tar samma sorts bit så är smaken så otroligt lik att det knappast går att säga villken som är villken.
lösvikt är extra lurig.. Man köper ju oftast djungelvrål när man köper lösgodis och då kommer det salt på centern/ploppen :D/
May 17, 2002
ZIre wrote: lösvikt är extra lurig.. Man köper ju oftast djungelvrål när man köper lösgodis och då kommer det salt på centern/ploppen :D/
jao, men nu köper jag inget annat än just plopp som lösvikt. Dessutom så finns center på rulle (samma form som lösviktscentern).
June 28, 2001
Starscream wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Shlumpen]Jag tycker inte det spelar någon roll. Båda är goda, men Co-Co, Japp, Twix och Mars är mycket godare 😛
Klart det spelar roll. Inser du inte vidden av detta problem?
haha precis 🙂
Såna här problem måste man gå till botten med..
är inte botten nådd då ?
enligt susning så är det skillnad,
susning dosent lie 😉
2 Guest(s)