February 21, 2003
TERdON wrote: [quote=Ogrebeast]Vad är det här för skit??? Snacka såser?
Kan ju inte gärna bli annorlunda med en sexmästerist (mig) på forumet...
Är du med i det? Det är ju bara misslyckade töntar som är med i det! Kanske är annorlunda hos er på Z förresten kanske
Eller hur ska man tolka att du snackar såser, skadad?
October 28, 2002
Skönt att se hur hemmafruarna diskuterar godast skinksås, recept och olika dialekter...
Keep up the great work, girls...
*host* vem fixa amelia bannern *host*
Matlagning måste man kunna, honorna älskar när man kan laga mat 😉 iaf försöker o nästan lyckas....(be mamma om hjälp ;))
Mind är du nöjd med den vitsåsen eller vill du ha min?? (typ samma antar jag...)
October 7, 2002
Ogrebeast wrote: Är du med i det? Det är ju bara misslyckade töntar som är med i det! Kanske är annorlunda hos er på Z förresten kanske
Eller hur ska man tolka att du snackar såser, skadad?
Nja, inte längre. Sen är vi på Z väl ett av de mer lyckade sexmästerierna, vi är helt enkelt bäst på att arra fest... 🙂
Fast det är sant, lite skadad måste man vara, men att kunna laga mat är å andra sidan bara en trevlig skada...
June 28, 2001
jag säjer sheeet ibland.
shitE oxå
anyway, vad består den vita såsen av ?
inte direkt som att man kan tappa det ur en kran.
föresten, morsan lyckades lägga i skinkbitar i en slags svampsås, ganska nära skolans måste jag säja. fast med en konstig bismak av nått lösningsmedel.
October 7, 2002
Mind wrote: jag säjer sheeet ibland.
shitE oxåanyway, vad består den vita såsen av ?
inte direkt som att man kan tappa det ur en kran.föresten, morsan lyckades lägga i skinkbitar i en slags svampsås, ganska nära skolans måste jag säja. fast med en konstig bismak av nått lösningsmedel.
Läs inlägget där jag gav receptet på ost- och skinksåsen igen! Där skriver jag att det är helt vanlig bechamelsås, samt hur man gör den (jättelätt!)...
2 Guest(s)