February 12, 2002
skiroy wrote: Det är ju självklart att det behövs mera tjejer på alla fronter..hmmm...vaniljflickan lät nästan en smula "suspekt" iaf
https://www.nordichardware.se/.....8;start=25
Visste inte att vaniljflickan varit här så länge,, hon är ju mer 1337 än mig juh.. 😕
Undrar ni varför jag inte kollat på datumet när han blev medlem så kan jag bara säga till mitt försvar att jag behandlar alla lika oberonde på inläggsantal, joinardag eller var se kommerifrån..
Eller på sätt å vis,, försöker undvika att kolla så jag inte ska se att de är från malmö eller sthlm för då vet man automatiskt att de är nötter man pratar med.. Å har de under 2000 inlägg kan väl inget vettigt komma ur deras fingertoppar? För att inte tala om åldern på forumet, har de varit med kortare tid än 2 år är de kassa..
Pim_ wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Callister, bra idée! 😀 ( För en gångs skull 🙄 )
Alla drar till med deras första inlägg.. 😀
Skiroy,, flåt om jag hade fel,, klumpigt..
Vad var ditt första då?Ni andra,, lägg av med sktisnacket! 😀
Du borde inte skrivit det i första posten? Ett hett tips är att tänka 1 sekund innan du skapar nya trådar.
March 20, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Callister, bra idée! 😀 ( För en gångs skull 🙄 )
Alla drar till med deras första inlägg.. 😀
Skiroy,, flåt om jag hade fel,, klumpigt..
Vad var ditt första då?Ni andra,, lägg av med sktisnacket! 😀
Du borde inte skrivit det i första posten? Ett hett tips är att tänka 1 sekund innan du skapar nya trådar.
1 Guest(s)