January 12, 2004
Mean Machine wrote: [quote=obelix]Hur kom denna tråden att handla om hur pass gay man är, när den först handlade om vilket som var skönast? :-k
Gueno insåg sitt misstag att blanda ihop bajs med sex, han PM'ade runt febrilt efter nån som kunde posta länken till valfritt gaytest, Loggo kom till undsättning. Så på den vägen är det, Gueno försöker bara täcka upp lite... Det är därför han aldrig får doppa, han har ett visst rykte om sig, har jag hört. :bgrin:
:)R
November 7, 2005
August 7, 2001
72% Gay 😀
Jag har flickvän och tänker inte på killar men det kändes som en komplimang. 😀
Sex är betydligt skönare än att bajsa. Bajs luktar äckligt och ibland gör det ju till och med lite ont att bajsa.
Är man riktigt kissnödig och sen äntligen kan släppa ut det är någonting speciellt men det slår inte heller sex.
July 27, 2002
Sex är trevligt men det är inte alltid lätt att nå upp till den höga ribban. 😛
Skita är okey.
Något som knäcker båda är att sova vidare på morgonen när man är trött som ett gnu, bara om man har skola/jobb. Av någon anledning är det inte lika skönt o sova ifall man är ledig.
September 28, 2003
Jag tycker denna frågan är väldigt lustig. Sex, klart. Det är inte ens skönt att skita, det är något man måste göra, det tar tre minuter sen är det över. Sex kanske är överskattat av vissa, men att jämföra det med att skita, då har ni överskattat skitning så grovt att jag tror ni blev våldtagna av någon sadist.
Edit: 35% gay, coolt!
August 7, 2001
Gueno wrote: Skita. 23% [ 16 ] Sex. 76% [ 51 ]
I skrivande stund.
Sex är bäst alltså.
Säg det nästa gång ni håller på att skita ner er. :bgrin:
När man är som mest skitnödig så är konsistensen ofta väldigt lös och då är det verkligen inte skönt att skita.
Ska det vara fridfullt att bajsa så ska man sitta utomhus. Har aldrig upplevt det så fridfullt och mysigt att bajsa som i lumpen när vi låg i fält.
Kommer ihåg en gång när vi skulle omgruppera mitt i natten så vi satte upp skittunnan lite snabbt... På morgon sen var jag så jäkla skitnödig så jag sprang bort dit och tunnan stog precis vid vägen med ett litet buskage så man syntes från midjan och uppåt. Men nöden har ingen lag så jag fick sitta där och vinka åt bilarna.
September 19, 2002
Coore wrote: Skita eller sex? Känns som en fråga enbart en oskuld skulle ställa sig.
Håller med lite här faktiskt.
Skita är skönt för det mesta men som sagt så rullar jag hellre runt med fruntimmret i valfri position vilken dag som helst.
Oh, and btw, 20% gay. "Walking, talking redblooded hetero MAN" eller vad det stod. 😎
3 Guest(s)