January 22, 2003
Ja inte är det skita i alla fall... Röstade på sex
43% på Gay-O-Meter, tar det som en komplimang, idealet för en straight man enligt dom där brukar ju vara nått i stil med en tjock mansgris som häver öl framför TVn i skitiga kläder från första bästa second hand butik.
September 19, 2002
NES_Boy wrote: Ja inte är det skita i alla fall... Röstade på sex
43% på Gay-O-Meter, tar det som en komplimang, idealet för en straight man enligt dom där brukar ju vara nått i stil med en tjock mansgris som häver öl framför TVn i skitiga kläder från första bästa second hand butik.
Och du menar att det är bättre med blonderade fjollor som struttar runt i balettkjol och rosa lacktopp medans dom citerar senaste fjortissångerskan som om hon vore gud?
Du kanske förstår min poäng? Måste jag välja mellan din vision av heterosexuell och dagens vision av meterosexuella fjollor så är jag fan hellre den öldrickande slusken som häckar i tvsoffan. Nu är jag inte sån, men skulle jag måsta välja så. 😉
January 13, 2003
Coore wrote: [quote=Gueno][quote=Coore][quote=Gueno]Dricker inte. 😎
Så du har alltid lika torr humor?
Skita eller sex? Känns som en fråga enbart en oskuld skulle ställa sig.
Du har ju inte ens svarat... :bgrin:
Att jag är oskuld vet väl alla redan? :va:
hi-fi eller sex? :bgrin:
September 30, 2004
December 25, 2000
Dåligt test, P3 Homo har ett mycket bättre. http://www.sr.se/p3/homo/ <- "Hur straight är du?" på högra sidan av sidan.
June 3, 2001
Fia.B wrote: Det enda som faktiskt går upp emot riktigt bra sex är ju ett varmt, bubbligt bad när man varit ute och gått i kylan hela dagen.
men oftast har man inget badkar tillhands, så - helt klart sex.
Du är tjej... ni bajjar aldrig...
Så din röst räknas inte. HA! :bgrin:
October 10, 2004
March 6, 2004
ViU wrote: Dåligt test, P3 Homo har ett mycket bättre. http://www.sr.se/p3/homo/ <- "Hur straight är du?" på högra sidan av sidan.
Den va ju helt värdelös!
Vad är det i den, som du anser är så bra?
June 5, 2004
[ToMaHaWk wrote: ][quote=NES_Boy]Ja inte är det skita i alla fall... Röstade på sex
Och du menar att det är bättre med blonderade fjollor som struttar runt i balettkjol och rosa lacktopp medans dom citerar senaste fjortissångerskan som om hon vore gud?
Du kanske förstår min poäng? Måste jag välja mellan din vision av heterosexuell och dagens vision av meterosexuella fjollor så är jag fan hellre den öldrickande slusken som häckar i tvsoffan. Nu är jag inte sån, men skulle jag måsta välja så. 😉
Det råkar faktiskt ligga till så att "NES_Boy" just nu är o dansar loss på sin träning så där har du ett bra svar, och ja han är blonderad... :cy:
EDIT: Men han är ändå söt, om än på ett annorlunda sätt.
November 27, 2003
Casy wrote: [quote=ViU]Dåligt test, P3 Homo har ett mycket bättre. http://www.sr.se/p3/homo/ <- "Hur straight är du?" på högra sidan av sidan.
Den va ju helt värdelös!
Vad är det i den, som du anser är så bra?
Mest intressanta på den sidan är nog damen som är talesman för Feministiskt Initiativ, klart trevlig :-k
//Andreas
May 17, 2004
jag ser att vissa mäniskor inte har vuxit upp än. jag tror alldrig att jag någonsin kommer ställas inför problemet "fan jag är skitnödig men vi är båda så sugna", eller något liknande.
jag håller mig då hellre.
förresten, 26% gay. det stämmer inte. jag är så gay jag vill!
1 Guest(s)