May 23, 2001
Efter ett tag så blir ju det mesta skitigt. Ibland måste man duscha (asdrygt om ni frågar mig 😉 ). DOck så va jag på LAN i helgen. Ett litet lan på runt 10 pers i Oxberg skrev ett inlägg förrut när vi hade ett för några veckor sen att ni var välkomna 🙂
Detta LANet hade jag en digitalkamera med mig och knäppte på det mest och de flesta. En polares tangentbord och musmatta va lite smutsiga, jag frågar er nu har ni sett något mer skitigt tangentbord än detta?
March 17, 2002
July 1, 2002
Har rätt så kraftig handsvett jag med faktiskt , men dock har jag en en func sUrface mus matta och den tvättar jag typ 1 gång i veckan , musen torkar jag oxo av , jag tycker det är vidrigt som fan , men vill ej köra in massa nålar i händerna och spruta in ett medel i handflatorna bara för att jag har lite kraftig handsvett , sköter man hygienen runt om kring dvs musmattan och musen och sånt så blir det inte vidrigt , så är det bara.
June 28, 2001
you rock dude
[Image Can Not Be Found]
hitta en cool smiley som du kan ha som Avtar.
http://www.smilies.nl/muziek/m.....sic342.gif
voila
May 23, 2001
Chewie wrote: Usch !
Ni som känner personen i fråga, vad sägs om att ge honom en ABC kurs i grundläggande hygien.
Det eller ett gott kok stryk, för att han är äcklig.
Nja, inget våld. Funderar dock på att ge honom en ny musmatta och ett nygammalt tangentbord. Har ett hemma liggandes....
1 Guest(s)