Skitstil av Trust|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Skitstil av Trust
Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
sp_UserOfflineSmall Offline
126586
December 28, 2001 - 1:38 am
sp_Permalink sp_Print

FAN VAD NI SKA BÖRJA *censur* RUNT OM KVALITEN PÅ DATOR PRYLAR DÅ ! ERA BORTSKÄMDA UNJÄVLAR.
NI KLAGAR SÄKERT PÅ ATT ANDRA GÖR OSERIÖSA INLÄGG OXÅ, MEDANS NI SITTER O HACKAR PÅ EN KIS UTAN KOSING.
FAN HUR OFTA PAJAR INTE JÄTTEDYRA SAKER MED SKIT KVALITE OAVSETT MÄRKE !?!?!?!.
fan man får tex pröjsa 300-400 kr extra för ett fult NIke märke på en tröja o inte fan e det bättre kvalite på den.

och om jag hadde köppt den kameran och specsen inte stämmer så hadde jag krävt pengarna tillbaks. det är olagligt att säja saker om en produkt som inte stämmer.(denna mobilen kan du flyga med)
knalla till konsumentvärket om du inte får kosing tillbax.

Bara_Bobby
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 239
126596
December 28, 2001 - 2:06 am
sp_Permalink sp_Print

On 2001-12-28 02:38, Mind wrote:
FAN VAD NI SKA BÖRJA *censur* RUNT OM KVALITEN PÅ DATOR PRYLAR DÅ ! ERA BORTSKÄMDA UNJÄVLAR.
NI KLAGAR SÄKERT PÅ ATT ANDRA GÖR OSERIÖSA INLÄGG OXÅ, MEDANS NI SITTER O HACKAR PÅ EN KIS UTAN KOSING.
fan man får tex pröjsa 300-400 kr extra för ett fult NIke märke på en tröja o inte fan e det bättre kvalite på den.

och om jag hadde köppt den kameran och specsen inte stämmer så hadde jag krävt pengarna tillbaks. det är olagligt att säja saker om en produkt som inte stämmer.(denna mobilen kan du flyga med)

Ni vet inte hur rätt denna kille har.....

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
126641
December 28, 2001 - 11:13 am
sp_Permalink sp_Print

On 2001-12-28 02:38, Mind wrote:

Det är klart att han ska lämna tillbaka saker som inte klarar av det som utlovats.
Kvaliteten är ju inte bättre på en NIKE-tröja utan bara som den ska och är den det inte får man lämna tillbaka den. Men köper man en för 50:- på typ ICA-maxi kan man ju inte räkna med att den ska hålla hur länge som helst. Endel av mina polare köper grejer på maxi som går sönder efter en månad som skor till exempel. Men det är ju inte mycket att klaga på då dom kostar 99:-.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
126982
December 29, 2001 - 4:17 am
sp_Permalink sp_Print

Bara_Bobby
klart ni inte vet men jag vet så kolla upp det, dont take shit from nobody !

daggerr
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1367
127275
December 29, 2001 - 10:57 pm
sp_Permalink sp_Print

höhö, jag vill minnas att när jag fick en joystick efter att jag hade praoat(vilket jag inte ville ha, men fick ändå 🙂 å tänkte att jag får väl ta hem å testa pinnen ändå. så hade dom inte ens skickat med fungerande drivrutiner 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 334
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL