June 28, 2001
FAN VAD NI SKA BÖRJA *censur* RUNT OM KVALITEN PÅ DATOR PRYLAR DÅ ! ERA BORTSKÄMDA UNJÄVLAR.
NI KLAGAR SÄKERT PÅ ATT ANDRA GÖR OSERIÖSA INLÄGG OXÅ, MEDANS NI SITTER O HACKAR PÅ EN KIS UTAN KOSING.
FAN HUR OFTA PAJAR INTE JÄTTEDYRA SAKER MED SKIT KVALITE OAVSETT MÄRKE !?!?!?!.
fan man får tex pröjsa 300-400 kr extra för ett fult NIke märke på en tröja o inte fan e det bättre kvalite på den.
och om jag hadde köppt den kameran och specsen inte stämmer så hadde jag krävt pengarna tillbaks. det är olagligt att säja saker om en produkt som inte stämmer.(denna mobilen kan du flyga med)
knalla till konsumentvärket om du inte får kosing tillbax.
November 7, 2001
On 2001-12-28 02:38, Mind wrote:
FAN VAD NI SKA BÖRJA *censur* RUNT OM KVALITEN PÅ DATOR PRYLAR DÅ ! ERA BORTSKÄMDA UNJÄVLAR.
NI KLAGAR SÄKERT PÅ ATT ANDRA GÖR OSERIÖSA INLÄGG OXÅ, MEDANS NI SITTER O HACKAR PÅ EN KIS UTAN KOSING.
fan man får tex pröjsa 300-400 kr extra för ett fult NIke märke på en tröja o inte fan e det bättre kvalite på den.och om jag hadde köppt den kameran och specsen inte stämmer så hadde jag krävt pengarna tillbaks. det är olagligt att säja saker om en produkt som inte stämmer.(denna mobilen kan du flyga med)
Ni vet inte hur rätt denna kille har.....
November 4, 2001
On 2001-12-28 02:38, Mind wrote:
fan man får tex pröjsa 300-400 kr extra för ett fult NIke märke på en tröja o inte fan e det bättre kvalite på den.och om jag hadde köppt den kameran och specsen inte stämmer så hadde jag krävt pengarna tillbaks. det är olagligt att säja saker om en produkt som inte stämmer.(denna mobilen kan du flyga med)
Det är klart att han ska lämna tillbaka saker som inte klarar av det som utlovats.
Kvaliteten är ju inte bättre på en NIKE-tröja utan bara som den ska och är den det inte får man lämna tillbaka den. Men köper man en för 50:- på typ ICA-maxi kan man ju inte räkna med att den ska hålla hur länge som helst. Endel av mina polare köper grejer på maxi som går sönder efter en månad som skor till exempel. Men det är ju inte mycket att klaga på då dom kostar 99:-.
1 Guest(s)