December 15, 2002
Det var på ett LAN för nån vecka sen när typ alla utom jag och tre till av mina poalre var vakna. Då såg vi ett lämpligt offer som låg och slumrade i en fotölj. Personen ifråga är en sån där som kan sova även fast man slår han på bollarna med slägga 🙂 så då satte vi igång med jävligheterna mot honom. Självklart ville vi ha´det roliga ögonblicket på film för framtida observation. Först dom vi en tom chipspåse och satte på huvet på honom, och filmade hans stiliga utsyrsel 😀 sen kom jag på att vi kunde ta lite godis papper, rulla som en ciggarett, och stoppa den i munnen på honom 🙂 det var sketsköjj, för han började tugga på den, och efetrsom alla tittade på webkamerqan, så var det ju fördröjning på det hela, och då hann vi ju inte å ingripa när han började svälja pappret 🙂 det var nog det roligaste jag gjort på nåt LAN 😀 vi fick ju självklart inte nog av det, så fi gjorde en till "cigarett" och försökte stoppa in den imunnen på ho´nom. Fast denna gången gick det inte. han vaknade istället och blev verkligen skit förbannad på oss och skrek en massa orevliga grejjer rakt i ansiktet på oss 😀 Det konstiga var att han somnade om sen igen 😀 det fattar jag inte hur han kunde göra efter allt vi gjort med honom. Han fick inte sova så lä'nge till ändå, för hans mobil ringde och det roliga var över 🙁 Brukar niu ha det så här sjöj på era LAN? berätta gärna något annat skoj som ni har varit med om på Lan
June 23, 2002
Vi brukar måla saker på varandra bland annat och detta lan var det tankar att trycka upp en snus i käften på en :). Men det blev inte av kändes lite för taskigt, sen så har det varit så att vi stört varandra när man ska sova genom att tex. köra ingång gräsklipparen och så på ett lan 😀
January 17, 2002
MrWeizel wrote: mina perversa kompisar stopapde ner en killes cocaflaskor i byxorna och fota sen så visa vi han bilderna när han druckit upp cocan... han blev jätteglad 😀
Haha! Styggt gjort! Påminn mig att ta med webkameran till nästa LAN jag e på :bgrin:
Vi målade en killes ansikte helt blått med vattenfast tush, mycker mer förbannad människa får man leta efter 😀
April 2, 2003
jo, en gång på LAN tog vi som vanligt lite fula bilder på folk.. inget konstigt, bara vanliga bilder.. veckan efter satt jag o tittade igenom bilderna och såg en bil på en kille som precis skulle stoppa ett chips i munnen.. fick då en liten idé om hur man kunde byta ut chipset som var 1-3 cm från hans vidöppna mun, och byta ut det mot något annat.. i detta fallet en rosa dildo som jag klippte ut från en p-bild.. resultatet såg mycket festligt ut, såg ut som killen skulle "deep-throata" dildon.. haha... den bilden kom med jämna mellanrum upp på projektorn på nästkommande LAN och givetvis var samma kille där.. hehe...
January 11, 2002
haha vi ägde en kille rätt hårt, tog sån där gooosig mjukost på tub typ skinkost, o la massa sån skit i hans öra när han sov... 😉 han blev liiiiiiiiite sur kan man säga, typ spruta massa sånt på en annan killes skärm, jättegött 😀
en annan gång med samma killa mobba vi honom så jävla mycket för att han teamflasha i cs hela tiden så han stack hem 😉 kändes lite som om vi kanske gick lite för långt den gången 😀 (men vi är asså bra kompisar fortfarande så ingen skada skedd 😉 )
sen väckte vi en annan rätt najs (också filmat 😉 först ropa vi hans namn högt som fan i hans öra, så tände vi västa största ficklampan rakt i hans ögon samtidigt som vi tutade men en jävla tuta precis vid hans öra (plus att jag skulle bitchslappa honom så jävla hårt men han hann få upp en jävla hand på nått mystiskt sett så jag missa 😉 )
heheh han blev så ÄÄÄÄGD 😀
hehe en annan gång när en kille låg o sov, satte nån på honom ett par hörlurar å satte på en liten mp3 som går "Hitler was a sensitive man" om och om igen... hehe gött me lite hjärntvätt... han vakna inte direkt heller utan hade det på typ 5 minuter lite sådär undermedvetet 😀
//plus 500 mer grejer som jag itne orkar skriva nu... 😉 jävlas med andra på lan är VIKTIGT!!!
June 19, 2002
Hehe, jag har också några roliga historier. Den bästa var när vi var i militärbunkern i närheten, den är replokal för säffles death/heavymetal band, och en kille somnade med huvudet precis vid en gitarrförstärkare... 1 timma senare vred vi på lite overdrive och körde några härliga ackord på en hög nivå.. J---VLAR vad han flög upp.. hahahaha 🙂
August 20, 2001
Har väl gjort en del småsaker...
Rikta ett antal högtalare mot en kille som somnat
Chips och godis påsar har ju en del personer fått över sig
En fick ett antal genvägar till porr precis innan han skulle åka hem (såg det inte föränns han startade datorn hemma, när hans mamma var i samma rum) 😉
och så en del till...
July 11, 2002
Kommer ihåg på ett lan då jag skulle sova lite, tog 4 stolar och ställde på rad och bäddade en skön bädd åt mig.
Sen efter en kvart så flyger en pizza rakt ner i mitt ansikte (en kladdig kebap pizza), sedan får jag värsta utbrottet och slår den personen som kastade den på mig, då lärde han sig en läxa 😀
1 Guest(s)