June 1, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Jonne88]90% av "ungdomarna" är ju fan alkisar. Dricker man varje helg så räknas man in som alkis.
??
Enligt IOGT-NTO då eller?
nä men om jag kollar där jag bor. veckans snackis i skolan är helgen som var. hur fulla dom var. å sen på onsdag/torsdag börjar dom snacka om kommande helg.
Så i stort sett går hela deras liv ut på å supa. = alkisar. Å om man kollar på hur dom flesta skriver här. så verkar det vara många här som dricker väldigt mkt
March 15, 2003
Jonne88 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Jonne88]90% av "ungdomarna" är ju fan alkisar. Dricker man varje helg så räknas man in som alkis.
??
Enligt IOGT-NTO då eller?
nä men om jag kollar där jag bor. veckans snackis i skolan är helgen som var. hur fulla dom var. å sen på onsdag/torsdag börjar dom snacka om kommande helg.
Så i stort sett går hela deras liv ut på å supa. = alkisar. Å om man kollar på hur dom flesta skriver här. så verkar det vara många här som dricker väldigt mkt
När det snackas om hur full man varit i den åldern så ska det nog tas med en nypa salt, det brukar lätt bli lite väl mycket snack och lite verkstad.
March 15, 2003
Delph1 wrote: [quote=Booris]När det snackas om hur full man varit i den åldern så ska det nog tas med en nypa salt, det brukar lätt bli lite väl mycket snack och lite verkstad.
Det är då man kör en "upp till bevis"-kväll 😉
//Andreas
Det ligger ju på en högre nivå, 5p på högskolan :bgrin:
November 27, 2003
Booris wrote: [quote=Delph1][quote=Booris]När det snackas om hur full man varit i den åldern så ska det nog tas med en nypa salt, det brukar lätt bli lite väl mycket snack och lite verkstad.
Det är då man kör en "upp till bevis"-kväll 😉
//Andreas
Det ligger ju på en högre nivå, 5p på högskolan :bgrin:
Också känt som "introduktion/nollning" 😉
//Andreas
February 17, 2004
Varför inte åka ut till öarna med färjorna från saltholmen. Kostar ju bara 2 kuponger/person. Där är det riktigt fint! Där kan ni ju käka spela brännboll, supa er fulla etc. Är det fint väder så klär tjejerna av sig, inte allt kanske, men mycket. Och det är ju riktigt najs
Fast det funkar ju om det är bra väder. Annars är bowling + fint käk helt ok.
/Dani
2 Guest(s)